وضعیت آب و هوا امروز 14 مارس 2014

وضعیت آب و هوا امروز 14 مارس 2014

روز جدید : بارش کارشناسی سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها و رعد و برق در سواحل خزر و برخی استان ها و خیزش گرد و خاک طی روزهای آینده در کشور خبر داد.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی امروز 23 اسفند و طی روزهای آینده را اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی 24 ساعت آینده در استان های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، شمال فارس، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، سمنان، خراسان شمالی. ، استان های تهران، البرز، اردبیل، شمال شرق و آذربایجان جنوبی، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

رفیعی ادامه داد: با توجه به افزایش بارندگی در استان ها که فردا اعلام شد، بارش شدید باران هر دو منطقه غرب و شمال غرب را فرا می گیرد. بارش ها روز چهارشنبه در نوار شمالی چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد. بارش ها در نوار غربی روز پنجشنبه پراکنده است و سواحل خزر، رشته کوه های البرز، خراسان شمالی و خراسان رضوی همچنان بارندگی دارند و اواخر روز پنجشنبه سامانه بارشی کشور را ترک می کنند.

وی تصریح کرد: روز پنجشنبه در دامنه های جنوبی آلبورگ در استان های آلبورگ، تهران، سمنان، بخش هایی از مرکز و شرق کشور وزش باد شدید و طوفان گرد و غبار وجود دارد. آب های دریای خزر و خلیج فارس در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مواج و مواج پیش بینی می شود.

رفیعی گفت: شهرهای مرزی غرب و جنوب غرب کشور در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل وزش باد شدید در عراق با گرد و غبار شدید مواجه خواهند شد.

کارشناس هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری گاهی همراه با وزش باد نیمه ابری در بعدازظهر و بارش باران در اوایل شب است. بیشینه دمای هوای پایتخت 19 درجه بالای صفر و کمینه دمای فردا 10 درجه بالای صفر است. همچنین سردترین مرکز استان ارومیه امروز با دمای 4 درجه زیر صفر و گرمترین مرکز استان های بندرعباس و زاهدان با دمای 32 درجه بالای صفر ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید