والیبال ساحلی تور اوپن آسیا چین قهرمان شد/ ایران 2 بر سکوی سوم ایستاد


ساعت: 17:23
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910149

دو تیم ملی والیبال ساحلی ایران با برتری مقابل چین دو به مقام سوم تور آزاد بندرعباس دست یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از روز دوشنبه 25 آبان ماه در بندرعباس آغاز شده و امروز (جمعه 29 آبان) با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

دیدار رده بندی تور آزاد والیبال ساحلی بندرعباس امشب در سواحل سورو برگزار شد و با برتری تیم ایران 2 مقابل چین 2 به پایان رسید.

تیم بهمن سالمی و علیرضا آقاجانی که صبح امروز در دیداری سخت مقابل استرالیا 1 به میدان رفتند، در ست اول دیدار مقابل چین 2 (یانگ وی ون و چائو وی ژو) به سختی برای برتری دست یافتند و حریف چینی آنها پیروز شد. امتیازهای متقابل اما در نهایت ایران 22 بر 20 چین را شکست داد.

در ست دوم، تیم ایران با برنامه و بازی حریف بهتر عمل کرد و از ابتدا برتری خود را حفظ کرد تا این که ست را با نتیجه 21 بر 16 برد و در پایان مسابقه را 21 بر 16 برد تا در رده سوم این مسابقات و جایزه 1500 دلاری آن قرار گیرد. .

مهمان ویژه این نشست محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال بود.

با موفقیت به Red Dragon برای جایزه 2500 دلاری حمله کرد

دیدار پایانی تور آزاد والیبال ساحلی بندرعباس امشب جمعه 29 آبان ماه در ساحل سورو برگزار شد و با پیروزی تیم چین 1 و عنوان قهرمانی این تیم به پایان رسید.

تیم استرالیا 1 با ترکیب زاخاری شوبرت و توماس هاجز پس از پیروزی 2-1 مقابل ایران 2 در دیداری سخت به فینال راه یافت و چین 1 با پیروزی آسان مقابل چین 2 به فینال راه یافت.

استرالیا که در این دیدار کمی خسته و البته پر اشتباه بود، نتوانست بر تیم چین (مانند جیانگها و جیا شین وو) غلبه کند و در دو ست با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 18 شکست خورد تا چین. جایزه 2500 دلار است و استرالیا جایزه 2000 دلاری را دریافت خواهد کرد.

آنچه جالب توجه بود تشویق استرالیایی ها با وجود شکست از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه بود. دیداری که با استقبال مردم بندرعباس همراه شد.

باید بگویم؛ مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا از دوشنبه 3 آبان ماه در بندرعباس آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید