واکنش برانکو به ادعای عجیب پرسپولیس

واکنش برانکو به ادعای عجیب پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس هم اکنون سرمربی تیم ملی عمان است و تیمش را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند. برانکو علیرغم اینکه چند سالی است خارج از ایران است، اما کاملا از وضعیت فعلی فوتبال ایران آگاه است. به همین منظور گفتگویی با این مربی کروات انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

ظاهرا قصد دارید در جام ملت‌های آسیا با عمان بازی کنید؟

ما با تیم ملی عمان برنامه خوبی برای جام ملت های آسیا انجام داده ایم و قصد داریم در جام ملت های آسیا کارهای بزرگی با عمان انجام دهیم. جام ملت های آسیا تورنمنت معتبری است و قطعاً می خواهیم در این جام به موفقیت برسیم.

شرایط فوتبال ایران را می دانی؟

بله، من با فوتبال ایران آشنایی کامل دارم و شرایط جام اتحادیه و لیگ برتر را می شناسم. در بالای جدول لیگ برتر رقابت بسیار حساس و هیجان انگیز است و نکته جالب اینجاست که رقابت در انتهای جدول نیز جذاب شده است و یک اشتباه کوچک باعث می شود تیم تغییر شکل دهد.

به نظر شما رقابت لیگ برتر به نفع کدام تیم و کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟

پیش بینی خیلی سخت است و سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال شانس قهرمانی را دارند و فکر می کنم مسابقات قهرمانی تا هفته آخر تمدید شود چون روند رقابت ها بسیار حساس و جذاب خواهد بود. ، و اراده قهرمانی در هفته آخر و با سوت پایان مسابقات قطعی شد.

کدام تیم شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد؟

هر چهار تیم پرسپولیس، استقلال، هوادار و نساجی تیم های خوبی هستند که به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافته اند و جام حذفی همیشه کوتاه ترین مسیر برای قهرمانی است. با این حال فکر می کنم پرسپولیس و استقلال شانس بیشتری برای صعود به فینال دارند اما نمی توان برای قهرمانی پیش بینی قطعی کرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس گفتم پرونده مالیات برونکو را شب عید بستیم و این مربی بدهی مالیاتی ندارد؟

الان که صحبت می کنم، پرونده مالیاتی من هنوز بسته نشده است و بدهی مالیاتی من آنجاست.

آیا این بدان معناست که آنها تسویه حساب مالیاتی را برای شما دریافت نکرده اند؟

نه هنوز؛ فکر می کنم با جریمه ها حدود 4.5 میلیارد تومان بدهی مالیاتی وجود دارد.

آیا باشگاه پرسپولیس در قرارداد مذکور باید مالیات شما را پرداخت کند؟

بله، سال 1393 در قرارداد ذکر شده بود و آقایان گرشاسبی، طاهری و نژادفلاح نیز امضا کردند و متعهد شدند که بلافاصله پس از اتمام قرارداد، مالیات من را پرداخت کنند، اما پس از گذشت چندین سال هنوز این مالیات پرداخت نشده است.

با تیم ملی عمان تا پایان جام ملت های آسیا قرارداد داری؟

آره

پیشنهادی از ایران یا خارج از کشور دارید؟

از ایران پیشنهادی ندارم اما دو پیشنهاد از تیم های خارجی دارم که فعلاً در مورد آنها تصمیم نگرفته ام و تمام تمرکزم روی تیم ملی عمان در جام ملت های آسیا است. برای چند ماه آینده برای تصمیم گیری خیلی زود است.

دیدگاهتان را بنویسید