واکنش تند فرماندار روستا به تصمیم کیروش

وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: برای این مسابقه بیشتر از آن باختیم. ما در گروهی هستیم که قطعا هجومی بازی نمی کنیم و باید در بازی هایی بازی کنیم که فشار روی ما وجود دارد. در تدارکات به انتخاب نیکاراگوئه به عنوان حریف انتقاد داشتم اما دیدیم در دقایقی از بازی بهتر از ما اصول فوتبال را رعایت کردند.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه نمی دانستم کادر فنی تیم ملی از دیدار با نیکاراگوئه چه می خواهد، خاطرنشان کرد: اگر با تیمی روبرو می شدیم که فشار بیشتری به ما وارد می کرد به هدف خود می رسیدیم. احساس می کنم تیم ملی ما بزرگسال و فدراسیون فوتبال صاحب ندارد، پیراهن شماره 10 تیم ملی را به بازیکن جوانی که برای اولین بار پیراهن این تیم را می پوشد (آریا برزگر) می دهیم. متاسفانه در تیم ملی سرپرست و مدیری وجود ندارد.

دهیار روستا در پاسخ به این سوال که آیا جوانان به موقع وارد اردوی تیم ملی شدند یا خیر، گفت: ما هم به جوانان اعتقاد داریم اما باید در زمان مناسب به آنها زمین بازی بدهیم. بازیکن شماره 10 جوان ما در زمین بی فایده بود. چون تیم ملی برنامه نداشت ما این جوانان را در این شرایط هدر می دهیم. ما باید در زمان مناسب به جوانان فرصت دهیم نه در آستانه جام جهانی.

وی با بیان اینکه بازیکنان جوان در چنین مسابقاتی باید 15 تا 20 دقیقه بازی کنند، گفت: کارلوس کی روش دو ماه است که سرمربی تیم ملی است اما اگر قرار است بازیکنان جوان وارد شوند باید از یک سال قبل شروع شود. بازیکنان 20-21 ساله خوبی در لیگ برتر بازی می کنند، اما استفاده از آنها مانند افتادن در دیگ است.

دیدگاهتان را بنویسید