واکنش دفاعی سوریه به حمله هوایی رژیم صهیونیستی


ساعت: 00:36
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904880

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه جمعه از پاسخ پدافند هوایی ارتش سوریه به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به آسمان دمشق و منطقه جنوب سوریه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه جمعه از پاسخ پدافند هوایی ارتش سوریه به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به آسمان دمشق و منطقه جنوب سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، خبرگزاری سانا شامگاه جمعه با اشاره به شنیده شدن صدای انفجار در آسمان در حومه دمشق، پایتخت سوریه، گفت: پدافند هوایی ارتش در حال مقابله با حمله موشکی اسرائیل به دمشق و جنوب سوریه است.

شنبه گذشته 26 شهریور، رژیم صهیونیستی حمله جدیدی به سوریه انجام داد. مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که این حمله هوایی توسط 4 فروند جنگنده اف 16 متعلق به اسرائیل انجام شده است.

لازم به ذکر است که با وجود تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه، سازمان ملل و شورای امنیت هیچ اقدامی برای توقف این اقدامات تجاوزکارانه انجام نداده اند.

صهیونیست ها تاکنون بارها مناطق مختلف سوریه از جمله مناطق مسکونی را برای تهاجم نظامی هدف قرار داده اند. دولت دمشق همچنین بارها در نامه هایی به مقامات سازمان ملل درخواست کرده است که اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه انجام دهد.

پیشتر «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه در سخنانی در پارلمان این کشور گفت: اسرائیل همراه با متحدانش آمریکا، غرب استعمارگر و رژیم ترکیه بوده و خواهد ماند. حامی تروریسم در منطقه هستند و از انجام هرگونه تجاوز برای تضمین تداوم گروه های تروریستی خودداری می کنند. و در جلوگیری از تجزیه آنها تردید نخواهد کرد و تجاوزات اخیر به خاک سوریه را می توان در همین چارچوب تفسیر کرد که نشان دهنده محاسبات اشتباه و احمقانه تل آویو است.

دیدگاهتان را بنویسید