پدافند هوایی سوریه 8 موشک شلیک شده توسط رژیم صهیونیستی را منهدم کرد


ساعت: 04:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807498

رئیس مرکز آشتی سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه چهارشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش سوریه در تجاوز اخیر موفق شده دو موشک شلیک شده توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی را منهدم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش العهد، وزارت دفاع روسیه با انتشار جزئیاتی از تهاجم اسرائیل به سوریه نوشت: نیروهای سوری موفق شدند دو موشک شلیک شده توسط جنگنده های صهیونیستی را منهدم کنند.

در بیانیه ای آمده است که حدود ساعت 02:00 به وقت مسکو روز 2 فوریه، چهار جنگنده اسرائیلی موشک های هدایت شونده را به سمت شهر القصوه در استان دمشق شلیک کردند.

ژوراولف تاکید کرد: پدافند هوایی روسیه که در اختیار نیروهای مسلح سوریه است، موفق شد سه موشک را منهدم کند.

وی تاکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ساعت 02:30 به وقت مسکو بار دیگر به پدافند هوایی سوریه حمله کرد و سه فروند موشک زمین به زمین از بلندی های جولان اشغالی شلیک کرد.

این مقام روسی گفت که در این حمله یک سرباز سوری کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

ارتش اسرائیل صبح چهارشنبه دو بار به دمشق حمله کرد. همزمان با این حملات، رویترز گزارش داد که آژیر خطر در ام الفهم در حیفا در شمال سرزمین های اشغالی به صدا درآمد.

شبکه 14 رژیم صهیونیستی گزارش داد که احتمالا موشک های پدافند هوایی سوریه وارد شمال فلسطین اشغالی شده و آژیر تهدید به حمله موشکی به صدا درآمده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید