پدافند سوریه موشک های رژیم صهیونیستی را رهگیری و منهدم کرد


ساعت: 01:15
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892806

وزارت دفاع روسیه شامگاه جمعه اعلام کرد که پدافند سوریه موشک های اسرائیلی را که شامگاه پنجشنبه به منطقه مصیاف در غرب این کشور شلیک کرده بود، رهگیری و منهدم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت دفاع روسیه به نقل از نیروهای نظامی این کشور در سوریه اعلام کرد که پدافند سوریه موشک ها و بمب های هدایت شونده اسرائیل را که شب گذشته (پنجشنبه) به سمت مرکز تحقیقات سوریه در مصائف شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرد.

بر اساس این گزارش، جنگنده های اسرائیلی با موشک های کروز و بمب های هدایت شونده به مرکز تحقیقات سوریه در مصائف حمله کردند.

یک مقام ارتش سوریه به خبرگزاری رسمی سوریه؛ سانا گزارش داد که پدافند هوایی سوریه حوالی ساعت 19:15 روز پنجشنبه به وقت محلی با حملات هوایی اسرائیل مقابله کرد.

به گفته این مقام سوری که نخواست نامش فاش شود، این حمله از دریا و جنوب غربی استان طرطوس انجام شده و اکثر موشک های دشمن که به اطراف شهرهای حماه و طرطوس هدف قرار گرفته بود، سرنگون شده است.

این مقام سوری گزارش داد که این حمله علاوه بر مجروح شدن دو نفر با خسارات مادی همراه بوده و در برخی مناطق آتش سوزی شده است.

شامگاه پنجشنبه سانا گزارش داد که صدای چندین انفجار در اطراف شهر مصیاف در استان حماه شنیده شد.

دیده بان حقوق بشر سوریه که دفتر آن در لندن قرار دارد، اعلام کرد که این حمله اسرائیل بیست و یکمین حمله به خاک سوریه در سال 2022 و سومین حمله به استان حماه است.

بر اساس گزارش این رسانه، پدافند هوایی ارتش سوریه حملات دشمن را در آسمان مصیاف در استان حماه دفع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید