پدافند هوایی سوریه حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی را خنثی کرده است

ساعت: 01:15
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780235

معاون مرکز آشتی سوریه روسیه گفت: نیروهای پدافند هوایی سوریه دو موشک شلیک شده توسط جنگنده های اسرائیلی به سمت اهدافی در سوریه شلیک کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سانا، وادیم کولیت، معاون مرکز روسیه برای آشتی سوریه گفت: نیروهای پدافند هوایی سوریه دو موشک شلیک شده توسط جنگنده های اسرائیلی به اهدافی در سوریه با سامانه های روسی Buk-M2E را رهگیری و سرنگون کردند.

به گزارش کولاید، چهار فروند جنگنده F-16 هشت موشک هدایت شونده را از بلندی های جولان اشغالی به منطقه ای در حومه دمشق شلیک کردند، هرچند این حمله باعث آسیب جزئی به زیرساخت ها و زخمی شدن دو سرباز سوری شد.

منابع رسانه ای پیش از این روز شنبه از وقوع انفجار در اطراف دمشق خبر دادند. بر اساس این گزارش، المیادین گفت که این انفجار در منطقه الدیماس در غرب دمشق رخ داده است.

منابع محلی همچنین اعلام کردند رژیم صهیونیستی تیپ 94 را در منطقه الدیماس و دیگر مناطق در حومه دمشق هدف قرار داد. همزمان خبرگزاری سانا گزارش داد که پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه دمشق روبرو شده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با استفاده از حریم هوایی لبنان یا بلندی‌های جولان اشغالی، به طور دوره‌ای به اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حمله می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید