واکنش رسانه های پرتغالی به پیروزی ساپینتو و مورایس/عکس

هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران از دیروز آغاز شد و در یکی از آن دیدارها استقلال با ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی خود با نتیجه 3 بر یک مقابل ملوان به برتری رسید.

سپاهان دومین برد خود را با «ژوزه مورایس» پرتغالی به ثبت رساند و نساجی را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

پیروزی پرتغالی ها در لیگ ایران در مطبوعات پرتغال نیز بازتاب داشت.

مجله ابولا درباره استقلال نوشت: پس از شکست در اولین بازی، استقلال با هدایت ریکاردو سا پینتو به اولین پیروزی خود در لیگ ایران دست یافت و در خارج از خانه 3 بر یک معلوان را شکست داد. تیم تهرانی با گل بازگیر (دقیقه 27) در شرایط بدی قرار گرفت اما گلامی (دقیقه 57)، کایدی (دقیقه 79) و مهدی پور (دقیقه 90 + 8) بازی را به چرخش درآوردند.

ابولا در مورد تیم سپاهان مانور داد تا «مانوئل فرناندز» پرتغالی را برای آن تیم بیاورد و نوشت: مانوئل فرناندز اولین بازی خود را انجام داد و در برد سپاهان گلزنی کرد.

واکنش رسانه های پرتغالی به پیروزی ساپینتو و مورایس/عکس

روزنامه رکورد نیز با تیتر کمک مانوئل فرناندز به ژوزه مورایس نوشت: مانوئل فرناندز هافبک سپاهان در پیروزی 2-1 سپاهان با سرمربی مورائیس مقابل نساجی مازندران برای دومین دوره مسابقات قهرمانی ایران گلزنی کرد. با شش امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

این روزنامه درباره استقلال نیز خاطرنشان کرد: از سوی دیگر سا پینتو با پیروزی 3 بر 1 مقابل ملوان اولین برد خود را در هدایت استقلال به دست آورد. فارغ التحصیلان این مربی پرتغالی در نیمه اول شکست خوردند اما در نیمه دوم برگشتند و اکنون در رده ششم قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید