واکنش روسیه به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران

ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786184

اولیانوف در واکنش به سفر رافائل گروسی به تهران گفت: این فرصت خوبی برای آژانس و مقامات جدید در ایران خواهد بود تا در موضوعات مورد علاقه مشترک بیشتر همکاری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین، روز یکشنبه به دیدار رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی پاسخ داد.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پیامی در توئیتر نوشت: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در روزهای 22 تا 23 نوامبر (دوشنبه و سه شنبه 1 و 2 آذرماه) به تهران سفر می کند.

میخائیل اولیانوف افزود: «این فرصت خوبی برای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و مقامات جدید در ایران برای برقراری تماس‌ها و همکاری نزدیک‌تر در مورد موضوعات مورد علاقه خواهد بود». ما آرزو داریم هر دو طرف گفتگوهای سازنده داشته باشند.

آژانس بین المللی انرژی اتمی روز 19 نوامبر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه با مقامات ایرانی دیدار کرده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد: می‌توانم تایید کنم که رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، روز سه‌شنبه، ۲۳ نوامبر، با مقامات ارشد ایران در تهران دیدار خواهد کرد.

گفتنی است پیش از این اعلام شده بود که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل آذرماه برای دیدار با مقامات کشورمان به تهران سفر می کند.

قرار است گروسی روز سه شنبه در سفر به تهران با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و همچنین حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید