واکنش ستاره های آبی به تساوی پرسپولیس به آزادی

واکنش ستاره های آبی به تساوی پرسپولیس به آزادی

مسیح زاهدی با اشاره به وضعیت گل گهر گفت: خیلی خوب است که در چهار بازی شکست نخوردیم و به گفته کارشناسان بهتر از رقبای خود کار کردیم. با اینکه در دو بازی آخر بدشانسی آوردیم و دو تساوی داشتیم اما فکر می کنم هماهنگ تر شدیم و بهتر از نساجی و پرسپولیس کار کردیم و بازی را داشتیم.

وی در خصوص تساوی اخیر آنها مقابل پرسپولیس گفت: درست است که یک امتیاز از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نتیجه خوبی است و روحیه تیم ما را بالا برد اما واقعاً فقط به دنبال سه امتیاز این دیدار و امیرخان بودیم. او نیز در حال برنامه ریزی است و همینطور تمرین کرد. “ما باید در این بازی پیروز می شدیم. ما تلاش زیادی کردیم، اما به آنچه می خواستیم نرسیدیم.

مدافع گل گهر که در 4 بازی اخیر خود عملکرد خوبی داشته است، گفت: درست است که پرسپولیس در بازی قبلی خود مقابل آلومینیوم شکست خورده است اما همیشه بازنده نخواهد بود. در نهایت پرسپولیس قهرمان 5 دوره لیگ برتر است، شخصیت بزرگی دارد و در دو بازی متوالی هیچ باختی نداشته است، اما باز هم شانس برد داشتیم و یک گل شگفت انگیز به ثمر رساندیم.

زاهدی یادآور شد: گل گهر با امیرخان شخصیت خوبی پیدا کرد و بازیکنان باکیفیتی به تیم آمدند و امیدواریم از دو سال گذشته جایگاه بهتری برای گل گهر به دست آوریم و باعث خوشحالی مردم سیرجان و کرمان شویم. البته در خط مقدم بدشانس بودیم که در عرض دو ماه یونس (شاکری) را از دست دادیم اما قطعا کادر فنی این مشکل را حل می کند تا مشکل گلزنی نداشته باشیم و به عملکرد خوب تیمی از کشور ادامه دهیم. صنعت نفت

دیدگاهتان را بنویسید