واکنش سرمربی تراکتورسازی به خبر درگیری با ریکاردو آلوز

وی با بیان اینکه هیچ بحثی در این باره با او نشده است، ادامه داد: فکر می کنم انتخابی که الان داشتند این بود که سرمربی خوبی داشته باشند. از سرمربی جدید هم تشکر می کنم که با تراکتورسازی تماس گرفت و لحظه مثبتی برای ما بود. ما به عنوان یک تیم دوست داریم بازیکنان بیشتری از تراکتورسازی دعوت کنیم. برای سرمربی تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کند.

سرمربی تراکتورسازی گفت: بازی با کنیا را تماشا کردم. وقتی سرمربی جدید وارد می شود، برای قضاوت زود است. او یک هفته است که با تیم کار می کند و واقعا برای ارزیابی عملکرد او و تیم ملی زود است. فکر می کنم او سعی خواهد کرد با گذشت زمان تیم خوبی بسازد. ما مربیان برای کار به زمان نیاز داریم.

خمس درباره جدایی کاوه رضایی گفت: تصمیم گرفت برود. من دوست داشتم او بماند اما قراردادش به او اجازه داد تا در دسامبر برود و او رفت.

وی در خصوص اینکه شایعه شده بود رضایی قصد بازگشت دارد اما لیست تراکتورسازی پر است، تصریح کرد: زمانی که تصمیم به رفتن بگیرد دیگر راه برگشتی نیست.

هیومز درباره درگیری خود با ریکاردو آلوز که توسط این بازیکن در فضای مجازی مطرح شد، گفت: مهم نیست در فضای مجازی چه اتفاقی می افتد و آنها چه می گویند. من چیزی آنلاین نگذاشته ام پس برام مهم نیست. جلسه داشتیم. جلسه ای که خصوصی است، بهتر است نتیجه آن خصوصی بماند. هواداران نباید نگران آلوز باشند.

دیدگاهتان را بنویسید