سرمربی پرسپولیس به اتهام عجیب سرمربی تراکتورسازی پاسخ داد

سرمربی پرسپولیس به اتهام عجیب سرمربی تراکتورسازی پاسخ داد

اسمار ویرا درباره دیدار فردای پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: بعد از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان تمرینات خوبی انجام دادیم و برای بازی فردا آماده هستیم.تراکتور تیم خوبی است و از ترکیب فنی و بازیکنان قابل احترامی برخوردار است. آنها روند خوبی داشتند و ما نقاط قوت و ضعف آنها را تحلیل کردیم. می دانیم کار سختی داریم اما برای ماندن در خط قهرمانی باید سه امتیاز را کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما به اهمیت این دیدار پی برده اند. ما دوست داریم هواداران در این مسابقه شرکت کنند زیرا باعث می شوند هر دو تیم عملکرد بهتری داشته باشند. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم و دست پر به تهران برگردیم.

ویرا درباره صحبت های سرمربی تراکتورسازی درباره داوران گفت: یک نکته مهم را باید بگویم و آن اینکه یادم نمی آید کادر فنی ما قبل از بازی ها درباره داوری صحبت کرده باشند. سخنان آقای هیومز را خواندم و تعجب کردم. باید بگویم او باید تیم خودش را رهبری کند و اجازه دهد داوران کارشان را انجام دهند. به نظرم درست نیست یک روز قبل از بازی درباره داوری صحبت کنیم و به داوران فشار بیاوریم. من متوجه شده بودم که در گذشته برخی از تیم ها درست قبل از بازی با ما اظهاراتی می کردند تا بر تصمیمات داوران تاثیر بگذارند، اما این به هیچ وجه قابل قبول نیست. از آقای کاظمی داور بازی فردا می خواهم که فقط عدالت رعایت شود و این خواسته همیشه ما بوده است. جدا از این که می گویند چند بازی متوالی مانع از آب شدن آهن و فولاد و آلومینیوم ما در ضربات پنالتی ما نشده اند، بنابراین نمی دانم این اظهار نظر بر چه اساسی است.

دیدگاهتان را بنویسید