اتهام عجیب داور تبریزی/ کمیسیون اخلاق برای برخورد با سرمربی نساجی؟


ساعت: 16:49
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894194

سرمربی و برخی بازیکنان نساجی مازندران اتهام عجیبی به تیپ داوری بازی با پیکان زدند و این موضوع پیچیده خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناج، یکی از بازی هایی که گمان می رفت کمترین حاشیه را در هفته چهارم داشته باشد، جنجال بزرگی به راه انداخت. دیدار تیم های پیکان و نساجی در تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید. در جریان این بازی داور «ناصر جنگی» 3 بار تصمیم خود را مبنی بر اعلام پنالتی به سود نساجی تغییر داد و این موضوع جنجالی شد.

در ابتدای نیمه دوم محمد ناصری دروازه بان پیکان و علی شجاعی بازیکن نساجی با هم برخورد کردند که در ابتدا داور مرکزی رای به ادامه بازی داد اما در ادامه با اعتراض اعضای تیم نساجی تصمیم خود را تغییر داد و پنالتی اعلام کرد. تصمیم دوم ناصر جنگی با اعتراض بازیکنان همراه شد و در نهایت پس از مشورت با کمک داور اول، بار دیگر تصمیم خود را تغییر داد و تصمیم به ادامه بازی گرفت.

این موضوع اعتراض شدید اعضای تیم نساجی را در پی داشت تا جایی که پس از پایان بازی، سرمربی و برخی بازیکنان اتهامات شدیدی را به تیپ داوری وارد کردند. در همین راستا حمید مطهری در نشست خبری پس از بازی و همچنین تعدادی از بازیکنان نساجی اعلام کردند که ساسان حسینی مهاجم پیکان با کمک داور ترک زبان به ترکی صحبت کرده و این باعث تغییر داوری شده است.

این اتهام عجیب و دیده نشده در تاریخ رقابت های لیگ برتر با واکنش ناظر مسابقات همراه شد. بازتاب صحبت های سرمربی نساجی و بازیکنان، نماینده سازمان لیگ را بر آن داشت تا در گزارش خود این موضوع را اعلام کند.

طبق گزارش برگزارکننده مسابقه، احتمالا شاهد تشکیل پرونده در کمیته انضباطی خواهیم بود و حتی ممکن است موضوع را به کمیته اخلاق بکشانیم. بی شک کمیته اخلاق که همواره صحبت های سرمربیان و بازیکنان لیگ برتری را به دقت رصد می کند، می تواند از اعضای تیم نساجی بخواهد با ورود به این موضوع مدارک خود را ارائه کنند و در صورت نداشتن مدارک لازم، مراتب را اخذ کنند. اقدامات لازم علیه سرمربی نساجی و متخلفان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید