درس بزرگ دنی آلوز برای لژیونرهای استقلال و پرسپولیس

درس بزرگ دنی آلوز برای لژیونرهای استقلال و پرسپولیس

طبق قوانین فوتبال اسپانیا، بازیکنان باید مبلغی را در قرارداد خود لحاظ کنند و به همین دلیل در قرارداد دنیلز آمده است که او هفته ای یک یورو از بارسلونا دریافت می کند. در واقع می توان گفت او کاملا آزاد به تیم سابقش بازگشت تا در شرایط سختی به این تیم کمک کند.

دنی آلوز که از سائوپائولو برزیل به بارسا برگشته، هنوز هم بازیکنی در سطح جهانی است، اما حداقل در آن لحظه به پول پشت کرد و ثابت کرد که بارسایی به تمام معناست! برخلاف بازیکنانی که به دروغ می گویند ما از بچگی پرسپولیسی یا استقلالی بودیم اما حاضر نیستند 100 میلیون تن هم در قراردادی چند میلیاردی به باشگاه محبوبشان بدهند.

در همین استقلال و پرسپولیس بارها دیده ایم که بازیکنی با ادعای عشق و تعصب به تیمش برگشت و بیش از 10 میلیارد تن دریافت کرد. !؟

آلوز نشان داد که عشق و علاقه به این معنا نیست که در کودکی پرسپولیسی یا استقلالی بودی، بلکه در عمل باید عشقت را به یک تیم ثابت کنی. هواداران بارسلونا مطمئنا این حرکت دنی آلوز را فراموش نخواهند کرد، بازیکنی که هنوز هم می تواند از نظر فنی به تیمش کمک کند و مطمئنا تجربه ارزشمندی دارد. چند سال پیش در یوونتوس شاهد حرکت مشابهی بودیم، جایی که تیم دست دوم بود، اما هفت بازیکن کلیدی از جمله دل پیرو و بوفون در یوونتوس ماندند و تیم را تا لیگ دسته دوم همراهی کردند تا میراثی تاریخی از خود به جای بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید