دنی آلوز در زندان لیگ فوتبال راه اندازی می کند!

رسیدگی به پرونده آلوز هنوز در دادگاه اسپانیا قطعی نشده است و به نظر نمی رسد که او به این زودی ها بتواند از زندان آزاد شود. این ستاره برزیلی متهم به تجاوز به یکی از زنانی است که برای همان تعطیلات به آنجا رفته بود در حالی که او در سال نو با دوستانش در یک کلوپ شبانه بود.
او پس از طرح شکایت از وی دستگیر شد و اکنون بیش از یک ماه است که در زندان به سر می برد و به نظر می رسد از این شرایط به ستوه آمده است. وکیل این بازیکن گزینه هایی مانند وثیقه، مصادره پاسپورت یا استفاده از دستبند و غل و زنجیر الکترونیکی را برای آزادی او پیشنهاد کرده بود، اما دادگاه اسپانیا تاکنون تمامی این درخواست ها را رد کرده و معتقد است بازیکن می تواند فرار کند.
دیروز روزنامه انگلیسی سان مدعی شد که آلوز اکنون در اعتصاب غذا در زندانی است که در آن زندانی است، زیرا همسرش درخواست طلاق داده است. در همین رابطه، امروز روزنامه لاونگوادیا نوشت که آلوز با حمایت هوادارانش در زندان، مسابقات فوتبال را سازماندهی کرد و بسیاری از زندانیان را که قبلاً تمایلی به ورزش نداشتند، برای شرکت در این مسابقات قانع کرد، مثلاً با درخواست لباس فرم. در زندان چهار برابر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید