همسر سابق دنی آلوز؛ من برای او می پرم داخل آتش!

دنی آلوز ستاره کهنه کار برزیلی در ماه ژانویه به اتهام تجاوز جنسی دستگیر شد و در حال حاضر بدون وثیقه در زندانی در منطقه کاتالونیا اسپانیا نگهداری می شود.

اما دینورا سانتانا همسر و مدیر سابق ستاره برزیلی امروز از دنی آلوز دفاع کرد و گفت غیرممکن است که ستاره سابق بارسا به یک زن حمله کند. در دفاع از آلوز، سانتانا حتی تا آنجا پیش رفت که به خاطر او آتش زد.

سانتانا مادر دو فرزند دنی آلوز است و 10 سال با او زندگی کرد. او در مصاحبه با رسانه های اسپانیایی گفت: همه بدون اینکه دادگاهی دنی را محکوم کرده باشد محکوم می کنند و متهم می کنند، امکان ندارد دنی به یک زن حمله کرده باشد، من 10 سال با او زندگی کردم و 22 سال است که او را می شناسم. “.

همسر سابق دنی آلوز گفت که او آماده است به بی گناهی همسرش قسم بخورد: «قسم می خورم که آسان است، حاضرم خودم را در آتش بیندازم. در بیست سالی که با هم بودیم، دنی یک بار هم با صدای بلند با من صحبت نکرد. جر و بحث در زندگی زناشویی عادی است، اما او هرگز با من بد رفتار نکرد. او با زنان دیگری که من می‌شناختم نیز همین رفتار را داشت. او معتقد بود که با زن باید مانند یک ملکه رفتار کرد. او این را از رفتار و احترام پدرش به مادرش دریافت کرد. یاد گرفته بود’.

دنی آلوز در 20 ژانویه تا پایان جلسه دادگاه بازداشت شد و دادگاه به او وثیقه نداد. هنگامی که اتهامات تجاوز جنسی علیه او در اواخر دسامبر 2022 مطرح شد، آلوز خود را به پلیس معرفی کرد و ادعا کرد که بی گناه است.

دیدگاهتان را بنویسید