خیانت به همسر با کمک همسر شریک سابق!

خیانت به همسر با کمک همسر شریک سابق!

نادر متهم به رابطه با زنی است. این اتهام زمانی به او وارد شد که همسرش از این رابطه مطلع شد. نادر منکر اتهام نمی شود و می گوید متاسفم.

او درباره اتفاقات زندگی اش می گوید:

چرا به همسرت خیانت کردی؟

من اشتباه کردم، خیلی متاسفم برای کاری که کردم. همسرم زن خوبی بود.

اگر همسر شما زن خوبی است، چرا زندگی خود را خراب کنید؟

من شکسته بودم من و همسرم روزهای سختی را می گذراندیم و اغلب با هم دعوا می کردیم. همیشه فضای عصبانیت و دعوا در خانه حاکم بود، من هم تحت فشاری که داشتم کمان می خوردم و اینطور شد.

* چطور با زنی که به همسرت خیانت کرد آشنا شدی؟

او همسر سابق شریک زندگی من بود. سر کار با هم آشنا شدیم. مدتی بعد از همسرش جدا شد اما با من در تماس بود. او با بهانه های مختلف با من تماس گرفت تا اینکه یک روز به من گفت که می دانم ناراحت هستم و در دلم باز کردم و از زندگی ام گفتم و مدتی است که به دلیل مشکلات مالی با همسرم مشکل دارم. اینطوری به هم نزدیک شدیم.

همسرت از کجا فهمید؟

او از تلفن همراه من فهمید. از آنجایی که فرانک مرتب با من تماس می گرفت، تلفنم را در خانه روی حالت بی صدا گذاشتم، یک روز که در حمام بودم، همسرم پیام های فرانک را دید و اینگونه متوجه شد و از من و فرانک شکایت کرد.

*فرزند دارید؟

بله من یک دختر 10 ساله دارم.

تصمیم همسرت چیست؟

او درخواست طلاق داد و مهریه اش را مطالبه کرد اما من می خواهم با همسرم زندگی کنم. من واقعا او را دوست دارم، ما برای عشق ازدواج کرده ایم.

آیا در مورد پشیمانی خود با همسرتان صحبت کرده اید؟

بارها به او گفته ام اما او حرف مرا قبول ندارد. او یک زن بسیار خوب و مهربان است. همسرم می گوید من را نمی بخشد و فرصت دیگری به من نمی دهد، اما می دانم که نمی توانم یک لحظه بدون او زندگی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید