شایعات عجیب درباره خیانت همسر یک فوتبالیست وفادار / عکس

شایعات عجیب درباره خیانت همسر یک فوتبالیست وفادار / عکس

شریک سابرینا، کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی سابق تاتنهام و اینتر و اکنون برنتفورد، شغل خود را رها کرده تا همسر، مادر و بهترین دوست هری کین شود.

کریستین اریکسن ستاره دانمارکی این روزها پس از امضای قرارداد با برنتفورد به لیگ برتر بازگشته است. این بازیکن 29 ساله پس از سکته قلبی در یورو 2020 بازی نکرد. اما در این لحظه حیاتی در عشق وفادار خود، سابرینا کوئیست جنسن، که برای رسیدن به اریکسن از سد عبور کرده بود، فکر کرد که این پایان زندگی اوست.

پیتر اشمایل گفت که سابرینا فکر می کند شریک زندگی اش مرده است. پسرش، کاسپر اشمائیل، مجبور شد به سابرینا اطمینان دهد و به او اطمینان دهد که کریستین هنوز نفس می‌کشد.

فدای کار سابرینا

سابرینا، 27 ساله، که 10 سال با کریستین بود و هر کجا که می رفت با او بود، زمانی که به هوش آمد در بیمارستان با او بود. او زندگی خود را در دانمارک فدا کرد تا به لندن بیاید و حرفه آرایشگری خود را ترک کرد و با کریستین که در سال 2013 با تاتنهام قرارداد امضا کرد، کار کرد. یک سال پس از امضای قرارداد با اینتر.

سابرینا در سن 18 سالگی با اریکسون آشنا شد و این زوج مثل همیشه وفادار هستند و اگرچه اریکسون سالانه 6.5 میلیون نفر است، اما از مهمانی های پر زرق و برق برای صرف شام با دوستان یا استراحت اجتناب می کنند. برو کنسرت این زوج در سال های اخیر تعطیلات عاشقانه ای را در دبی، تانزانیا و مالزی گذرانده اند و با خانواده سلطنتی دانمارک نیز دوست شده اند. در حالی که همسران دیگر سلبریتی ها بیشتر وقت خود را در سالن های زیبایی و خرید در فروشگاه های گران قیمت می گذرانند، سابرینا از زرق و برق دور است و از فرزند 3 ساله خود آلفی و فرزند دیگرش که در ژانویه امسال به دنیا آمده است مراقبت می کند. .

زندگی آرام در یک عمارت ۷ میلیون میلیونی در شمال لندن

سابرینا که در تامروپ دانمارک متولد شد، در سال 2012 در سن 18 سالگی با کریستین اریکسن آشنا شد و در حال تحصیل در رشته آرایشگری بود. زمانی که اریکسن در همان سال با تاتنهام قرارداد بست، سابرینا ابتدا برای تکمیل تحصیلات خود در دانمارک ماند و سپس به لندن رفت و در آنجا کار می کند. برای یک برند لباس برای مدت کوتاهی.

کریستین اعتراف کرد که انطباق با لندن به عنوان بازیکن لیگ برتر برای هر دو سخت بود. او می گوید: «شما باید یاد بگیرید که چگونه از نظر جسمی و روحی با شرایط جدید کنار بیایید، اما من می توانم فشار را تحمل کنم زیرا 7 روز در هفته را برای یک هدف کار می کنم. این برای نامزد من سخت است. “البته که دوست دارم با او و دوستانمان بیرون بروم، اما این به بازی در انگلیس نمی خورد.”

کریستین در سال 2016 قرارداد بلندمدت جدیدی با اسپرز امضا کرد و پول زیادی را برای یک عمارت در شمال لندن مرفه خرج کرد. جایی که یک خانه 5 خوابه بین 7 تا 28 میلیون پوند قیمت دارد.

دوستی با همسر هری کین و ملاقات با خانواده سلطنتی

حتی قبل از بچه دار شدن، این زوج از رفتن به فرش قرمز و مهمانی های اشرافی برای صرف شام با بهترین دوستانشان هری کین و کیتی وودلند اجتناب می کردند. هری مهاجم تاتنهام به محض پیوستن به باشگاه، بازیکن دانمارکی را زیر بال خود گرفت و سابرینا و کیتی دوستان صمیمی شدند. آنها در دوران بارداری ارتباط عمیقی با هم داشتند و کیتی تنها چهار ماه پس از تولد آلفی دخترش آیوی را به دنیا آورد و هر دو در اوایل سال جاری دومین فرزند خود را به دنیا آوردند. این چهار دوست در سال 2019 برای یک کنسرت در برونو مارس گرد هم آمدند.

اگرچه آنها تا حد امکان از زرق و برق دوری می کنند، اما برای خانواده سلطنتی استثنا هستند. در سال 2014، آنها با ملکه مارگارت دوم در یک مراسم رسمی در دانمارک ملاقات کردند و عکسی از این ملاقات را به اشتراک گذاشتند. کریس نوشت: دیدار دیشب ملکه دانمارک برای ما افتخار بزرگی بود. “یک شب به یاد ماندنی.”

شایعات عجیب

مسیر این عشق واقعی تا سال 2019 کند بود تا اینکه شایعات نادرست موانعی در این راه ایجاد کردند. این زوج مجبور شدند به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خیانت سابرینا به اریکسن و هم تیمی متاهلش یان ورتونگن پاسخ دهند. در این توییت آمده است: “ظاهراً همسر کریستین اریکسن با هم تیمی خود یان ورتونگن رابطه غیرقانونی دارد و فاش شده است.”

اما کریستین پیش شریک زندگی خود ماند و گفت که همه چیز مزخرف است. در این توییت همچنین ادعا شده است که تیم اسپرز در این جنجال دخیل بوده و هری کین مداخله کرده و تصاویری را به توئیت ضمیمه کرده است که یان ورتونگن را با چشمان آبی نشان می دهد. ایان با موج های زیادی به این توییت پاسخ داد و The Sun فاش کرد که مصدومیت ایان به دلیل برخورد تصادفی او با اریکسن در زمین بوده است.

شایعات شیطانی هر رابطه ای را آزمایش می کند اما اریکسن چون سابرینا همیشه به او وفادار مانده بود به سابرینا چسبید و اجازه نداد این حرف ها رابطه آنها را خراب کند. در این لحظه وحشتناک، زمانی که سابرینا فکر می کند کریستین را از دست داده است، دنیای او از هم می پاشد. اما اکنون آینده آنها در لیگ برتر بسیار زیباتر از همیشه به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید