اختلاف بر سر حق سکوت فوتبالیست معروفی که به معشوقش خیانت کرد

گزارش ها حاکی از آن است که یک فوتبالیست متاهل انگلیسی با تهدید و ارعاب سعی در ساکت کردن معشوق خود داشته است.

اقدامات ستاره لیگ برتر توسط یک گروه زنان به عنوان “رفتار ارعاب آمیز” محکوم شده است. گفته می شود این فوتبالیست خیانتکار یک زن متاهل را مجبور به امضای قرارداد عدم افشای اطلاعات و دریافت 20 هزار پوند پول نقد کرده است. این ملی پوش انگلیسی قبل و بعد از ازدواج با همسر فعلی اش به همراه این زن به هتل های مختلف رفته است. اما سپس او را وادار به امضای قرارداد کرد و وکلایی را با قیمت 500 پوند در ساعت استخدام کرد تا نامه های هشدار دهنده را به زن تحویل دهند.

ترزا پارکر، افسر حمایت از زنان، می‌گوید: «این وحشتناک است که یک زن با رفتار تهدیدآمیز یک فوتبالیست که او را مجبور به امضای تعهد برای حذف عکس‌ها و پیام‌ها می‌کند، مقابله کند. ما کمپین اتحاد فوتبال علیه خشونت خانگی را راه اندازی کردیم که تلاش می کند روابط سالم را ترویج کند. رفتار بازیکنان فوتبال که از قدرت و موقعیت مالی خود برای ارعاب زنان استفاده می کنند توهین آمیز است. ما باید با هم در برابر این نوع رفتارها بایستیم.»

دوست دختر این فوتبالیست مدعی شد زمانی که او در ابتدا حاضر به همکاری نشد، فوتبالیست پرخاشگر شد و به او گفت: می دانم کجا زندگی می کنی. او تحت فشار قرار گرفت تا عکس ها و پیام ها را حذف کند و در نهایت مجبور شد قرارداد را امضا کند و مبلغ 20000 پوند را بپذیرد.

از زمان امضای این قراردادها، این فوتبالیست با این زن که برای اولین بار در سال 2019 ملاقات کرد، در تماس بوده است. استفاده از “توافقنامه های عدم افشای اطلاعات” برای کنترل و ساکت کردن زنان خشم گسترده ای را برانگیخته است و مقامات، فعالیت های خیریه این بازیکن ناشناس را محکوم کرده اند. لیگ برتر

ترزا پارکر افزود: بارها و بارها شاهد بوده ایم که فوتبالیست ها و افراد صاحب قدرت از این قرارداد استفاده کرده و احساس شکست ناپذیری می کنند. آنها منابع نامحدودی دارند و از آنها برای ساکت کردن زنان و جلوگیری از آشکار شدن حقیقت استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید