شریک دروازه بان سابق استقلال در دستکش طلای لیگ؟

شریک دروازه بان سابق استقلال در دستکش طلای لیگ؟

حسین حسینی نقش پررنگی در قهرمانی استقلال داشت و با نمایش های مطمئن خود توانست یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم در لیگ بیست و یکم باشد. حسینی در 24 بازی این فصل استقلال به طور کامل در دروازه تیمش ایستاد و آمار استثنایی از خود به جای گذاشت.

دروازه بان آبی ها قبل از بازی امشب موفق شد در 23 بازی 15 گل واضح به ثمر برساند و تنها 9 بار دروازه حسین حسینی باز شد و درخشش او باعث شد تا استقلال در آستانه یک رکورد دیگر در لیگ بیست و یکم قرار گیرد.

حسینی که برای حضور مجدد در اردوی تیم ملی تلاش می کند یکی از ارکان پیروزی شاگردان فرهاد مجیدی در رفسنج مقابل رفسنج کپر بود و 3 واکنش برجسته برای امضای حکم دریافت دستکش طلا از خود نشان داد. حسین حسینی با کلین شیت امشب مقابل کپر رفسنجان امتیاز خود را به عدد 16 رساند تا عنوان بهترین دروازه بان لیگ و دستکش طلا را برای دروازه بان شماره یک استقلال کسب کند.

شریک دروازه بان سابق استقلال در دستکش طلای لیگ؟
حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم اراک نزدیک ترین پیرو دروازه بان شماره یک استقلال است. در صورت کلین شیت در 2 بازی باقیمانده آلومینیوم، پورحمیدی این فرصت را دارد که با حسینی دستکش طلا را به دست آورد، البته اگر در هفته آخر حسین حسینی در کلین شیت مقابل نفت مسجد سلیمان ناکام بماند.

اگر حسین حسینی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، هفته آخر قهرمانی را از دست ندهد، این فرصت را دارد که به هفدهمین تور پاک خود در لیگ بیست و یکم برسد و رکورد بیشترین تور خالص فصل را به نام خود ثبت کند. در لیگ تیم شانزدهم). علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و حامد لک قبل از حسین حسینی به رکورد 17 کلینچ در یک فصل رسیدند.

حمله به سوابق تاریخی استقلال شفر
در تاریخ لیگ برتر کمترین تعداد گل خورده 13 گل در یک فصل است که در لیگ هجدهم با نام استقلال با هدایت وینفرد شفر به ثبت رسید. آبی های استقلال اکنون این فرصت را دارند که با رکورد 10 گل در لیگ بیست و یکم، رکورد کمترین گل زده در تاریخ لیگ برتر را بشکنند، رکوردی که حسین حسینی در آن نقش بسزایی داشت.

استقلال آخرین قهرمانی خود در لیگ برتر را در دوازدهم جشن گرفت و مهدی رحمتی با 21 کلین شیت در 34 بازی عنوان بهترین دروازه بان فصل را از آن خود کرد و حالا بعد از گذشت 9 سال، آبی ها بار دیگر قهرمان لیگ برتر شده اند. برای قهرمانی نیز دستکش طلا به دروازه بان استقلال اهدا شد.

منبع: Football 360

دیدگاهتان را بنویسید