کدام دروازه بان در جام جهانی دستکش طلا را دریافت می کند؟

اما با نزدیک شدن به پایان جام، موضوع جالبی که هواداران فوتبال به دنبال آن هستند، شناخت برندگان جوایز انفرادی مسابقات مانند کفش طلا، توپ طلا، دستکش طلا و جایزه بهترین بازیکن جوان مسابقات است. فنجان

از جام جهانی 2010، جایزه دستکش طلایی به بهترین دروازه بان جام تعلق می گیرد. به جز دوره قبل، این جایزه به دروازه بان تیم قهرمان جام جهانی تعلق گرفت که ایکر کاسیاس در سال 2010 و مانوئل نویر در سال 2014 این جایزه را کسب کردند و در نهایت تیبو کورتوا، دروازه بان تیم سوم جام جهانی در روسیه در سال 2018 آن را برای خود به دست آورد.

با این حال، در این مرحله از رقابت ها می توان گفت که گلزنان جام همچنان در قطر حضور دارند. بونو، لیواکوویچ، لوریس و امیلیانو مارتینز چهار دروازه بان حاضر در مرحله نیمه نهایی هستند و هر چهار می توانند شانس زیادی برای دریافت دستکش طلا داشته باشند.

بونو، دروازه بان تیم ملی مراکش، با عملکرد باورنکردنی خود در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اسپانیا، تیمش را از ضربات پنالتی خارج کرد و پس از آن با نمایشی چشمگیر مقابل پرتغال، آن را به نمایش گذاشت.

امیلیانو مارتینز نیز با مهار دو پنالتی مقابل هلند و بازی خوب در جام حذفی با آرژانتین در فینال، شانس کسب این جایزه را دارد.

کدام دروازه بان در جام جهانی دستکش طلا را دریافت می کند؟

اما لیواکوویچ پدیده این تورنمنت بود. دروازه بانی که کلین شیتش مقابل بلژیک در مرحله گروهی تیمش را به رده هجدهم رساند و در آنجا شاهکاری مقابل ژاپن ساخت و سه پنالتی را مهار کرد. او همچنین یازده سیو مقابل برزیل انجام داد تا شرایط را برای کروات ها فراهم کند تا به نیمه نهایی صعود کنند و ضربه پنالتی رودریگو را مهار کرد.

کدام دروازه بان در جام جهانی دستکش طلا را دریافت می کند؟

گزینه بعدی برای دریافت این جایزه هوگو لوریس است. کاپیتان تیم ملی فرانسه که با وجود عملکرد قابل قبول و عنوان قهرمانی فصل گذشته در رقابت برای دستکش طلا مغلوب تیبو کورتوا شد، می تواند کارشناسان فیفا را متقاعد کند که این جایزه را در این فصل به او اهدا کنند.

کدام دروازه بان در جام جهانی دستکش طلا را دریافت می کند؟

لازم به ذکر است این جایزه در پایان مسابقه به بهترین دروازه بان تعلق می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید