کدام دروازه بان فرهاد مجیدی را به عنوان شماره یک انتخاب می کند؟

کدام دروازه بان فرهاد مجیدی را به عنوان شماره یک انتخاب می کند؟

تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم لیگ برتر به دیدار نساجی رفت اما فرهاد مجیدی در یک اتفاق غیرمنتظره نه رشید مظاهری و نه سیدحسین حسینی را وارد دروازه نکرد تا اولین فرصت بازی برای دروازه بان جوانی به نام علیرضا باشد. می رسد.

رضایی اگرچه برای اولین بار در این فصل برای استقلال بازی می کند اما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در چند نوبت با واکنش های خوب خود مانع از باز شدن دروازه شد تا اینکه اولین حضورش در جمع آبی ها با توری تمیز بود.

رضایی پس از حسینی و مشاهری سومین دروازه بانی است که در 5 بازی در دروازه استقلال ایستاده است، بنابراین آبی ها اولین تیمی هستند که در لیگ بیست و یکم از 3 دروازه بان استفاده می کنند و هر 3 دروازه بان این تیم نیز گل های پاکی به ثمر رسانده اند.

سیدحسین حسینی با 278 دقیقه و 3 کلین شیت، علیرضا رضایی با 90 دقیقه و کلین شیت و رشید مظاهری با 82 دقیقه و کلین شیت در دیدارهای قبلی آبی ها برای این تیم به میدان رفتند.

استقلال در پایان هفته پنجم با 11 امتیاز بعد از آلومینیوم اراک در رده دوم قرار دارد و با یک گل زده در کنار آلومینیوم اراک و سپاهان بهترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید