واکنش سرمربی لیگ برتری به شایعه تبانی بازیکن با پرسپولیس!

به گزارش خبرروزشی، روح الله محمدی در خصوص شکست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر گفت: با توجه به آنچه که داریم، بازی خوبی مقابل پرسپولیس به خصوص در نیمه دوم انجام دادیم. اگر توپ های بازیکنان ما تبدیل به گل می شد، مطمئنا نفت با یک امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک می کرد. این نتیجه اصلا حق باشگاه نفت آبادان نبود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت طالب ریکانی و حسن بیت سعید و همچنین جذب بازیکنان خارجی گفت: در حال بررسی گزینه خارجی خود هستیم و مطمئنا یک بازیکن خارجی به ترکیب اضافه خواهد شد. طالب ریکانی را نیز پس از بهبودی مصدومیتش مقابل پرسپولیس داشتیم، اما انشاالله در هفته های آینده او و حسن بیت سعید را به طور کامل در اختیار خواهیم داشت و قطعا حضور این دو بازیکن تاثیر بسزایی در پیشرفت تیم خواهد داشت. تیم.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه از صحبت های مردمی درباره تبانی احسان مرادیان دروازه بان این تیم گلایه کرد و افزود: مرادیان و عملکرد او برای همه شناخته شده است. او در 3 بازی قبلی یکی از بازیکنان شاخص نفت آبادان بود و اگر بخواهیم عملکرد دروازه بان های لیگ در 4 بازی اخیر را بررسی کنیم، مرادیان قطعا جزو 3 دروازه بان برتر لیگ است و حتی شایسته است به تیم ملی دعوت شود. او دروازه بان با اخلاقی است و اینکه این دروازه بان به استقلال و پرسپولیس گل زد دلیل نمی شود که درباره او چنین حرف هایی بزنیم. همچنین مرادیان در هیچ یک از 2 گلی که در بازی با پرسپولیس زدیم، 100 درصد مقصر نبود.

وی ادامه داد: ما معتقدیم اگر تیم ببرد همه اعضا این بازی را برده اند و اگر تیم ببازد تقصیر ماست اما متاسفانه بعد از بازی برخی از صفحات سرخابی و یک سری افراد مشهور که از آن زمان حواشی ایجاد کرده اند. ابتدای فصل و متأسفانه آنها اعمال و اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی را به بازیکنان ما نسبت داده اند و با رد چنین صحبت هایی باید بگویم که ما حق شکایت از این افراد را در صورت تکرار چنین حوادثی برای خود محفوظ می دانیم و آنها باید اظهارات را همراه با مستندات به مراجع ذیصلاح ارائه کند. ثابت کنید در غیر این صورت ما فقط حقوق را به باشگاه اخلاق صنعت نفت آبادان واگذار نمی کنیم.

محمدی گفت: جالب اینجاست که یکی از پیشکسوتان پرسپولیس که در گذشته دروازه بان هم بوده و در دوران بازی خود گل های بسیار بدتری دریافت کرده است، دست به اظهار نظر اشتباه درباره دروازه بان صنعت نفت آبادان می زند. ما حتما این موارد را بررسی خواهیم کرد و اگر فردی در هر شرایطی چنین اتهاماتی را به یکی از اعضای باشگاه وارد کند، حتما می رویم و به مراجع قانونی شکایت می کنیم.

وی در گفت و گو با سایت باشگاه نفت آبادان گفت: ما به سلامت اخلاقی مرادیان و همه اعضای تیم اعتماد و اعتقاد داریم و اولین بار نیست که مرادیان مقابل پرسپولیس و استقلال بازی می کند و فکر می کنیم عملکرد خوبی داشته است. بد در بازی با پرسپولیس. خواهشمندیم افرادی که چنین شایعاتی را ایجاد می کنند نفت را وارد بازی های رسانه ای غیراخلاقی آبی قرمز نکنند. نفت در زمین صحبت می کند و نمی گذاریم تیم را جابه جا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید