واکنش عجیب ارسلان مطهری به شانس قهرمانی استقلال

واکنش عجیب ارسلان مطهری به شانس قهرمانی استقلال

ارسلان مطهری پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر خطاب به داور گفت: چه بگویم؟ من هیچ وقت در مورد صحنه های داوری نظر نداده ام اما احساس می کنم در صحنه اخراج رافائل سیدی، حسین حسینی توپ را دریافت کرد. داور کمی زودتر حکم داد و عجله کرد. او از دستیارانش مشاوره نگرفت.

وی افزود: در برخی صحنه ها او در موقعیت اشتباه قرار گرفت که زبیر نیکونفاس برای پاس دادن مجبور شد داور را دریبل کند. داور محترم مسابقه در شیفت ها اصلا درست عمل نکرد. قصد بی احترامی ندارم اما مهدوی عجولانه تصمیم گرفته است. پیکان هم تیم خوبی بود اما باید هوشمندتر بازی می کردیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه این تیم بهترین فرصت را برای افزایش اختلاف خود با پرسپولیس مقابل هوادارانش از دست داد، گفت: هواداران سرشان را پایین می اندازند اما ما به سایر تیم هایی که بازی می کنند کاری نداریم. . . تمرکز ما روی کارمان است نه جای دیگر.

مطهری درباره اینکه هواداران استقلال معتقدند تغییرات این تیم باید زودتر انجام می شد تا آبی ها سریعتر حمله کنند، پاسخ داد: اصلا نمی توانم به این سوال پاسخ دهم، چون بحث فنی به من برنمی گردد و به کادر فنی برمی گردد. کادر فنی می داند باید چه کار کند و من نمی توانم قضاوت کنم.

وی در مورد اینکه آیا وقفه های لیگ برتر روی روند استقلال تاثیر گذاشته است یا خیر، گفت: وقفه ها صد درصد روی تیم تاثیر می گذارد. ما کمی از تقویم فیفا عقب هستیم. چنین وقفه هایی روی تیم تاثیر می گذارد که نتایج خوبی کسب می کند و کمی تیم ما را عصبانی می کند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال به مناسبت اظهارات فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با پیکان مبنی بر اینکه عده ای دوست ندارند آبی ها قهرمان شوند، گفت: برخی دیگر هم همین حرف را می زنند. ” در مورد این تیم ها اینطور نیست اما خیلی جاها تیم ما غیر دوستانه است. این واقعا درست است.

مطهری با بیان اینکه با وجود کم لطفی چقدر به قهرمانی امیدوارند گفت: من به شخصه یاد گرفتم تا قهرمان نشدیم از برد صحبت نکنم.

دیدگاهتان را بنویسید