واکنش مدیر عامل فیلیمو به پخش «صدای جادو» تلوبیون پلاس


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815699

محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صبائده (فیلیمو، آپارات و…) در توییتر به پخش صدای جادو در تلبیون پلاس واکنش نشان داد و ساترا به طرح هایی که در سیستم های خود داشت پاسخ نداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صبائده (فیلیمو، آپارات و…) در توییتر به پخش صدای جادو در تلبیون پلاس واکنش نشان داد و ساترا به طرح هایی که در سیستم های خود داشت پاسخ نداد.

توییت او چنین است:
تصور کنید برای یک برنامه موسیقی محور به نام «صدای جادویی» 6 جلسه ترتیب داده اید و توافقات کلی صورت گرفته است، چند روز پیش یک تیم ضبط خبره فرستادید! بعد دیروز خبر شنیدید که تلوبیون پلاس با قرارداد بسته برای پخش نوروز 1401 یقه ما را برای برنامه هایمان تنگ می کند؟

واقعا اینقدر غیرمنطقی و ناعادلانه هست که نمی دونم چطور ازش دفاع می کنن؟ آیا می توان چنین نقش مبهم یک سازمان را تعریف کرد و حال و هوای خود را تعریف کرد و هر روز توسعه یافت؟ چرا کسی نمی پرسد صدای فراگیر چیست؟
متأسفانه ساترا تنها یک پروسه انتشار تایید شده به نام «رضایت عمومی» دارد که طبق سند خودش موظف است در کمتر از 15 روز پلان ها و اسکریپت های بارگذاری شده در سامانه خود را تعریف و تعیین تکلیف کند، بیشتر باور کنید. 7-8 ماه گذشت 9 تا از سریال های آپلود شده ما بی جواب می ماند؟
اگر می خواهید تولید و توزیع ما را خشک کنید، چرا شفاف سازی نمی کنید؟ هر هفته نامه ای از معاونت نظارت و نظارت ساترا می فرستند و آن را یک پروسه می دانند و ترک آن را رفتار ناشایست و بی نظمی تریبون می دانند!
کجای دنیا چنین صنعتی را با این طول و عرض جغرافیایی تنظیم می کنند؟ همه چیز باید روشن و پایدار باشد سازمان با این همه شلوغی و ابهام و سردرگمی در ذات خود بزرگترین مانع تولید در یک سال است به نام غیرفعال سازی تولید! و صدای ما به جایی نمی رسد.
مسئولیت بیش از 6000 شغل مستقیم برای هنرمندان و 7000 شغل غیرمستقیم در زنجیره ارزش یک شبکه سینمای خانگی که توسط سازمانی رقابتی، مبهم، غیرقانونی و مناسب اداره می شود، بر عهده کیست؟
نمایندگان محترم مجلس و هیات امنا سوال من این است که آیا می توان در لایحه بودجه یکساله در چند بند مبهم برای این صنعت و جمعیت کثیر آن بدون تعاریف و چارچوب و فرآیند مشخص راهکار قانونی صادر کرد؟ صدا و سیما با فعالیت های اخیر خود در عرصه فضای مجازی، رسماً در تلاش برای رقابت و شکستن کمر بخش خصوصی است، نمی تواند هم داور و هم بازیکن باشد! آیا این رویکرد خلاف شرع و اخلاق نیست؟
تنها راه روشن برای آینده ساترا، استقلال صدا و سیما یا واگذاری صنعت به وزارت ارشاد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید