واکنش همسر ساسی مانکن به انتقاد از موسیقی 18+ همسرش!

واکنش همسر ساسی مانکن به انتقاد از موسیقی 18+ همسرش!

«آیا به پسرتان اجازه می‌دهید این آهنگ‌ها را گوش کند؟» این سؤالی است که کاربران آنلاین از خواننده لس‌آنجلسی پرسیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند روزی است که موزیک ویدیو جدید ساسان حیدری با نام «مانکن ساسی» به دلیل محتوای بالای 18 و هدف قرار دادن کودکان و نوجوانان مورد انتقاد قشر وسیعی از مردم، رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

یکی از سوالاتی که مخاطبان در فضای مجازی از خواننده مبتذل پرسیدند؛ این است: “آیا اجازه می دهید پسرتان به این آهنگ ها گوش دهد؟” بیاتا، همسر ساسی در ویدئویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران گفت: بله، من به دایان اجازه می دهم به این نوع موسیقی گوش دهد. آدم باید بتواند ذهنش را باز کند و بفهمد که این آهنگ ها فقط برای طرفداران است و نباید آن را جدی بگیریم. در آهنگ های خارجی بدتر گفته می شود. آیا ایرانی ها آهنگ های خارجی گوش نمی دهند؟

این پاسخ واکنش شدید کاربران را به همراه داشت و بسیاری در قسمت نظرات به این موضوع انتقاد کردند.

واکنش همسر ساسی مانکن به انتقاد از موسیقی 18+ همسرش!

یکی از کاربران در پاسخ به سخنان بیتا نوشت: «فرزند ساسی دیگر پروفسور سامی نخواهد بود که… چیزی شبیه خود ساسی می شود».

کاربر دیگری اظهار داشت: چقدر حیف شدیم که این خانم آمد صحبت کرد و گفت این آهنگ مرده است… خیلی بی ادبانه و بدون صدای خودتان صحبت کردید.

حتی برخی این مقایسه را با بیتا مقایسه کردند که گفت: آهنگ های خارجی می گویند بدتر از این هاست، مگر ایرانی ها موسیقی خارجی گوش نمی دهند!؟ اعتراض کردند و گفتند: کار غلط اشتباه است… این که در خارج از کشور این کار را انجام می دهند، کار اشتباه را درست نمی کند… اگر در خارج از کشور این کار را انجام می دهند اشتباه است… عقل باید درست باشد. و نادرست را تعریف کنید نه بیرونی… یک کودک و جوان از کجا بداند بگوید این فانی است…”