واکنش پدیده فوتبال ایران به یک نکته مهم برای تیم ملی

واکنش پدیده فوتبال ایران به یک نکته مهم برای تیم ملی

یکی از چهره های خاص تیم فوتبال امید ایران محمدامین حزباوی است. ستاره ای که توسط فولاد به فوتبال ایران معرفی شد و با درخشش در ترکیب این تیم مورد توجه السد قطر قرار گرفت. حزباوی به تازگی قراردادی بلندمدت با یک باشگاه معروف قطری امضا کرده و حالا به اردوی تیم امید ایرانی پیوسته است.

حزباوی در حاشیه تمرین امروز تیم امید در جمع خبرنگاران درباره حضورش در جمع شاگردان رضا عنایتی گفت: خیلی خوشحالم که در تیم امید حضور دارم فکر می کنم از یک هفته پیش شروع کردیم. اردوی خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی در عراق بگیریم.

وی درباره اینکه در ماه های اخیر عملکرد خوبی داشته و یکی از ستاره های تیم امید است، گفت: بازیکنان خوبی در تیم امید داریم. من هم مثل بقیه سعی می کنم در خدمت تیم باشم.

مدافع تیم امید در پاسخ به این سوال که آیا می شود جادوی راهیابی به المپیک را خراب کرد، گفت: بازیکنان خوبی داریم. آنها باید از این تیم حمایت مالی و معنوی کنند تا بهترین شرایط را داشته باشیم. خدا را شکر در این اردو بهترین امکانات را داشتیم و امیدوارم ادامه داشته باشد و تا روز آخر همین شرایط را تجربه کنیم.

حزباوی درباره شرایطش و اینکه انتظارات از او بیشتر شده، تاکید کرد: تمام تلاشم را می کنم و امیدوارم بهترین عملکرد را در تیم نادژدا داشته باشم. من یک بازیکن هستم و تلاش می کنم و انشالله هر اتفاق خوبی رخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید