وجود 18000 شبکه خارجی در ایران

ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799747

محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در حال حاضر 300 ماهواره با هزاران شبکه تلویزیونی وجود دارد که از این تعداد 18 هزار شبکه در ایران قابل دریافت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن لطیفی امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر زنجان اظهار داشت: رسانه ها در دنیای امروز جایگاه ویژه ای دارند و در خنثی سازی توطئه های دشمنان موثر هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ محور توسعه است، اما عملاً جایی برای فرهنگ وجود ندارد، افزود: دولت قبل جایگاه فرهنگ را در بودجه‌ها در نظر نگرفت که باید در دولت جدید به آن توجه شود.

این مسئول، رسانه ها را بزرگ ترین رسانه ها در نظام قرآنی بین المللی عنوان کرد و افزود: پیامبران الهی خودشان رسانه بودند و به مردم جامعه اطلاع رسانی می کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به نقش رسانه های بیگانه در ایجاد ناامیدی و ناامیدی در جامعه گفت: رسانه های بیگانه در تلاش هستند تا بذر ناامیدی را در جامعه بپاشند و حتی خدمات نظام را زیر سوال ببرند.

لطیفی خاطرنشان کرد: دشمن در حالی که شهدایی مانند شهید سلیمانی جان باخته بودند با ابزار رسانه ای دلسوزانه سرنشینان هواپیمای اوکراینی حتی برای آنها مراسم ختم برگزار کرد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال متزلزل ساختن بنیان خانواده ایرانی و برنامه ریزی برای تخریب بنیان خانواده است، ادامه داد: دشمن به دنبال افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه ایران است.

این مسئول یادآور شد: با وجود همه توطئه های دشمنان، این روزها می گذرد و اقدامات و قلم ها ماندگار می شود و ما نیز روزی پاسخگوی این قلم ها خواهیم بود.

مدیرکل مرکز تشعشعات زنجان گفت: باید مواظب قلم های خود باشیم چرا که عزت ما در گرو این قلم هاست و باید در مقابل بارگاه الهی پاسخگوی اعمال خود باشیم.

لطیفی یادآور شد: برخی از اصحاب رسانه استان بسیار متواضعانه زندگی می کنند اما این نباید رسالت رسانه ها را زیر سوال ببرد و خودباوری رسانه ها باید بر این ظلم ها فائق آید.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی حتی ستون انقلاب را تخریب می کنند، افزود: در حال حاضر 300 ماهواره هزاران شبکه تلویزیونی را راه اندازی می کنند که از این تعداد 18 هزار شبکه در ایران قابل دریافت است.

این مسئول گفت: امروز دشمن علیه زندگی، خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی برنامه ریزی می کند و باید مراقب توطئه های دشمن باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان ادامه داد: رسانه ها کار سختی دارند اما باید با غیرت دینی در صحنه جنگ با دشمن حضور پیدا کنند، همانطور که شهدایی مانند شهید حاجی با همین غیرت دینی وارد سوریه شدند. “

لطیفی با بیان اینکه 150 شبکه صدا و سیما حداقل در کشور و از خدا و انقلاب می نویسند، افزود: نباید اجازه دهیم قلم به روغن عده ای آلوده شود چرا که عزت ما در گرو قلم صادق است. “

وی با اشاره به ویژگی های چشمگیر ابودر به عنوان دوست اسلام گفت: ابودر در صداقت، علم، درایت، تفکر و تواضع پیشرو بود و رسانه ها باید به این ویژگی ها مجهز شده و تدافعی عمل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید