ودیعه 500 میلیون تومانی برای مدیرعامل!

ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791211

بر اساس اسناد منتشر شده، شرکت ماشین سازی تبریز مبلغ 500 میلیون تومان ودیعه برای اجاره خانه در یکی از نقاط خوب تبریز برای مدیرعامل خود اعطا کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، حواشی ماشین سازی تبریز ادامه دارد. اعتصاب کارکنان این شرکت به دلیل استخدام های بی رویه چندی پیش خبرساز شد و چندی پیش هم فشار مدیر سابق برای تعیین مدیرعامل جدید در تیتر خبرها قرار گرفت.

ماجرای واگذاری این شرکت مادر در سال های گذشته به بخش خصوصی و حومه مش گوربنعلی، مالک سابق این شرکت مثنوی هفتاد من است. در جدیدترین حواشی تعیین شده برای این شرکت، طبق اسناد منتشر شده، شرکت ماشین سازی تبریز مبلغ 500 میلیون تومان ودیعه برای اجاره خانه در یکی از نقاط خوب تبریز برای مدیرعامل خود اعطا کرده است.

این مبلغ در حالی به مدیرعامل ماشین سازی تبریز اهدا شد که اکثر کارگران این شرکت از مشکلات معیشتی از جمله اجاره خانه رنج می برند. هنوز مشخص نیست که این مبلغ با دستور مستقیم مدیرعامل پرداخت شده است یا با تایید هیات مدیره شرکت.

جدای از قانونی بودن یا غیرقانونی بودن این وام و لزوم ورود و بررسی نهادهای نظارتی، گرفتن چنین مبلغی برای اجاره، حتی در شرایطی که کارگران این شرکت دچار مشکلات اقتصادی بزرگی هستند و در کوتاه مدت باعث دلسردی کارگران می شود، اشتباه به نظر می رسد. مدت، اصطلاح.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید