ورزشگاه خوبی برای میزبانی سوپرجام نداریم/ تصمیم برای برگزاری هفتگی مسابقات بدون تماشاگر اعلام می شود


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907023

زمین های موجود به شدت ضعیف و غیرقابل استفاده هستند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ورزشگاه خوبی برای میزبانی سوپرجام نداریم و زمین های موجود ضعیف و غیرقابل استفاده هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد محل مسابقه سوپر باول گفت: روزهای محدودی برای انتخاب داشتیم. به دلیل فشرده بودن برنامه مجبور شدیم تغییراتی ایجاد کنیم. 15 روز پیش به این نتیجه رسیدیم.

وی در مورد انتخاب ورزشگاه باهنر کرمان تصریح کرد: قرار شد شهر سوم انتخاب شود. تبریز و اصفهان اولویت اول ما بودند اما زمین نقش جهان مناسب نبود و شرایط فراهم نبود. در نهایت با مساعدت وزارت کشور کرمان انتخاب شد.

وی درباره نارضایتی تیم ها گفت: از کیفیت زمین چمن نارضایتی وجود داشت و قول بهبود شرایط را دادند. مشکل هتل نیز حل شد.


سهیل مهدی وی درباره دلیل انتخاب کرمان با وجود مشکل چمن، افزود: به دلیل اتفاقاتی که در بازی گذشته رخ داد، به این نتیجه رسیدند که این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار نمی شود. نساجی تمایلی به بازی در آزادی نداشت و ورزشگاه وطنی نیز آمادگی و تجهیزات لازم را نداشت.


2157534


مهدی وی درباره برگزاری مسابقات بدون تماشاگر گفت: تصمیم برای برگزاری مسابقات بدون تماشاگر هر هفته اعلام می شود.


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ که با رادیو ورزش صحبت می کرد در نهایت گفت: مشکل اصلی این است که ورزشگاه خوبی در ایران وجود دارد سوپر باول ما نداریم حقیقت این است که زیرساخت مناسبی برای مسابقات فوتبال نداریم و زمین های موجود به شدت ضعیف و غیرقابل استفاده هستند.

بیشتر بخوانید:

مهدی: لیگ برتر خردادماه به پایان می رسد/ به امید اینکه استان ها به سمت میزبانی لیگ حرکت کنند



دیدگاهتان را بنویسید