تسنیم: دربی سه شنبه برگزار می شود/ کمیته مسابقات لیگ: دوشنبه تصمیم نهایی را می گیریم. این مسابقه قطعا بدون تماشاگر خواهد بود

تسنیم: دربی سه شنبه برگزار می شود/ کمیته مسابقات لیگ: دوشنبه تصمیم نهایی را می گیریم.  این مسابقه قطعا بدون تماشاگر خواهد بود

تسنیم نوشت: پس از کش و قوس های فراوان در نهایت مقرر شد دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال ساعت 17:30 روز سه شنبه هفته جاری (9 آذر) برگزار شود. این دیدار بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

تسنیم نوشت: دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

پس از کش و قوس های فراوان در نهایت مقرر شد دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال ساعت 17:30 روز سه شنبه هفته جاری (8 آذرماه) در دربی شماره 99 پایتخت برگزار شود.

این دیدار بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ: تصمیم نهایی را روز دوشنبه خواهیم گرفت

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به خبرنگار ایرنا گفت: آلودگی هوا به حدی است که می تواند برای تماشاگران به ویژه سالمندان مشکل ساز شود.

سهیل مهدی در خصوص اینکه آیا دربی پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس در روز سه شنبه هفته جاری برگزار می شود، گفت: طبق برنامه قبلی پیش می رویم و اتفاق جدیدی از نظر برگزاری دربی رخ نداده است. طبق برنامه این دیدار روز سه شنبه برگزار می شود.

وی افزود: البته روز دوشنبه با استعلام های دریافتی از دستگاه های ذیربط وضعیت جوی بررسی می شود و در صورت مهیا نبودن شرایط برای برگزاری مسابقه می توانیم بازی را 24 ساعت به تعویق بیندازیم. نکته مهم این است که میزان آلودگی هوای ورزشگاه آزادی را در نظر بگیریم و ربطی به کیفیت هوای سایر نقاط تهران نداریم.

رئیس کمیسیون مسابقات سازمان لیگ گفت: دربی بدون تماشاگر برگزار می شود. آلودگی هوا به حدی است که می تواند برای تماشاگران به خصوص افراد مسن مشکل ساز شود.

دیدگاهتان را بنویسید