لیگ برتر تکواندو شروع مرحله نهایی مسابقات از شنبه / مسابقه پاس مهم با لوازم خانگی


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805029

رقابت های هفته اول تا سوم مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر تکواندو روز شنبه 18 بهمن ماه با برگزاری 9 دیدار در فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

به گزارش راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته اول تا سوم مرحله پایانی بیستمین دوره لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» یادواره تکواندوکار فوتی محسن حاجی، شنبه. – 18 بهمن 6 تیم راه یافته به این مرحله در فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

در مرحله اول این دوره از مسابقات 11 تیم در دو گروه (5 و 6 تیمی) به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های مس سونگون ورزقان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان و پاس موفق شدند. . به مرحله آخر برسیم.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در هفته اول مرحله نهایی این رقابت ها پاس مقابل لوازم خانگی کن خواهد بود; کشتی گیران مس سونگون ورزقان به مصاف تکواندوکاران دانشگاه آزاد اسلامی می روند و آخرین دیدار نیز بین تیم های شهرداری ورامین و صنعت مس کرمان برگزار می شود.

هفته دوم این رقابت ها با دیدار دو تیم پاس و دانشگاه آزاد اسلامی آغاز می شود. در دومین مبارزه تکواندوکاران مس سونگون ورزقان مقابل هوگو پوشان شهرداری ورامین صف آرایی کردند و صنعت مس کرمان بر روی لوازم خانگی کن قرار گرفت.

پاس در هفته سوم با صنعت مس کرمان مبارزه می کند. مس سونگون ورزکان با لوازم خانگی و شهرداری ورامین به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید