ورود یوفا به پرونده “دروازه بارسا”.

اداره مالیات اسپانیا اکنون در حال بررسی مالیات های پرداخت نشده است و اداره مبارزه با فساد اسپانیا نیز در حال بررسی فساد در این ماجرا است.

در بیانیه یوفا آمده است: بازرسان انضباطی و اخلاقی برای بررسی نقض احتمالی چارچوب قانونی یوفا توسط باشگاه بارسلونا در رابطه با بازیکن معروف به نگررا منصوب شده اند.

البته از آنجایی که مدت زیادی از این پرونده می گذرد، بارسلونا مشمول جریمه داخلی نمی شود، اما ممکن است اگر در تحقیقات یوفا ثابت شود بارسا قانون شکنی کرده است، این موضوع می تواند منجر به محرومیت آبی ها شود. مسابقات اروپایی

پیش از این خاویر طبس، رئیس لالیگا با ارسال نامه ای به این نهاد توجه یوفا را به این پرونده جلب کرده و تاکید کرده بود که در موقعیتی برای بررسی این موضوع نیست.

طبس پیشتر گفته بود: امکان ندارد بارسلونا با مجازات انضباطی روبرو شود زیرا پنج سال از این حادثه می گذرد و این نوع مجازات پس از سه سال منقضی می شود.

با این حال، بارسلونا بر بی گناهی خود پافشاری می کند و قول می دهد مبالغ پرداخت شده را در یک کنفرانس مطبوعاتی توضیح دهد. آنها نیز تحقیقات خود را در این مورد آغاز کرده اند.

چندی پیش پس از انتشار خبر پرداخت هفت میلیون یورویی بارسلونا به نگیرا بین سال های 2011 تا 2018 در دوران ریاست جوزپ بارتومئو، باعث زلزله در فوتبال اسپانیا شد و رسانه ها او را “بارسا” نامیدند. ذکر کرده اند.

این موضوع گمانه زنی هایی را در مورد انتخاب داوران مورد علاقه آبی ها برای بازی های این تیم ایجاد کرد، اما نگیرا گفت که این پول برای “راهنمایی فنی” به او پرداخت شده است تا بارسا مطمئن شود که تصمیمات داوری خلاف آنها نبوده و داوران کاملاً هستند. بی طرف

دیدگاهتان را بنویسید