وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد

ابراهیم رئیسی در نامه ای به «محمدباقر قالیباف» رئیس شورای اسلامی شهر، «رضامراد صحرایی» را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در شورای اسلامی معرفی کرد.

هیئت رئیسه شورای اسلامی از دریافت نامه معارفه «رضا مراد صحرایی» به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.

محمد رشیدی، عضو هیئت رئیسه مجلس، نامه رئیس جمهور در معرفی رضا مراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به شرح زیر قرائت کرد.

«در اجرای اصل 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آقای رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به همراه مشخصات و سوابق و مدیران برنامه خود برای رأی گیری به شورای اسلامی شهر معرفی می شوند. اعتماد به نفس.”

پیش از این پس از استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزید.

صحرایی متولد 1355 و دارای دکترای زبان شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی و استاد تمام این دانشگاه است و از اردیبهشت سال گذشته به عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان انتخاب شد.

سوابق رضا مراد صحرایی به شرح زیر است: تدریس در مقاطع ابتدایی و متوسطه، استاد تمام زبان شناسی دانشگاه علامه طباطبایی، پژوهشگر نمونه کشوری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، معاونت. و امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی رئیس مرکز آموزش زبان فارسی غیرفارسی زبانان دانشگاه علامه طباطبایی، مدیر کل آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون آموزشی و پژوهشی بنیاد سعدی

دیدگاهتان را بنویسید