مخالفت کمیسیون آموزش مجلس با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

زمان: 08:57
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784668

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گزارشی به مجلس با مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مخالفت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گزارشی که در جلسه علنی امروز مجلس درباره بررسی صلاحیت مسعود فیاضی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت سیزدهم قرائت شد، گفت: این مخالف با این گزینه است.

در این گزارش آمده است: وزارت آموزش و پرورش از نظر تعداد ادارات مستقل در شهرستان و بخشداری و حجم بالای نیروی کار بزرگترین وزارتخانه کشور و حساس ترین نهاد در امر آموزش کودکان در کشور است. واضح است که مدیریت آموزشی کشور با حدود یک میلیون سرمایه انسانی تحصیلکرده به تربیت فرزندان جامعه می پردازد که موضوعی بسیار مهم و حساس است.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: نیاز جامعه امروز اجرای سند تحول با در نظر گرفتن شرایط موجود است که نیازمند مدیران فهیم است و وزیر آموزش و پرورش نیازمند ارائه سریع و دقیق دستگاه های اجرایی است. و طرح های عملی و شناسایی موانع، کمیسیون پژوهش و آموزش فناوری برای رفع آنها با توجه به اهمیت موضوع، صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به دقت و سرزده مورد بررسی قرار داده است.

در این گزارش با اشاره به بیوگرافی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، آمده است: وی از جامعه معلمی نبوده و آموزش تدریس نداشته است.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید