وضعیت آب و هوا امروز 15 بهمن 1392 / سامانه بارشی جدید برای آخر هفته در راه است

وضعیت آب و هوا امروز 15 بهمن 1392 / سامانه بارشی جدید برای آخر هفته در راه است

روز جدید سازمان هواشناسی از بارش برف، باران، وزش باد شدید و کاهش دما در برخی استان های کشور خبر داد و اعلام کرد: سامانه بارشی جدید در آخر هفته وارد کشور می شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی امروز در شمال کشور و استان های مازندران، گلستان، اسمانان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و کرمان ادامه دارد و در این مناطق بارش برف، باران و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. .

روز دوشنبه در شمال خراسان رضوی بارش باران پیش بینی می شود و تا روز پنجشنبه جوی پایدار در بقیه نقاط کشور حاکم است.

از روز پنجشنبه بارش از شمال غرب وارد کشور می شود. امروز در ساعات فردی در تهران، قم، مرکزی، سمنان و همچنین در شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود. این در حالی است که امروز دمای هوا در استان های شمالی رو به کاهش است.

خلیج فارس از امروز تا سه شنبه و دریای خزر امروز طوفانی است.

آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و احتمال بارش های کوتاه مدت به ویژه در نواحی جنوبی و غربی و در ارتفاعات و شرق استان پیش بینی می شود.

از نظر دما امروز کاهش دما پیش بینی می شود و از دوشنبه تا چهارشنبه دمای هوا برای تهران و حومه به تدریج افزایش می یابد.

بیشینه و کمینه دمای پایتخت برای روزهای یکشنبه 9 و 1-، دوشنبه 10 و 1-، سه شنبه 12 و 1- و چهارشنبه 14 و 2 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

طی 24 ساعت گذشته ورامین و شمیرانات همراه با 14 درجه سانتیگراد و فیروزکو با منفی 5 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین شهرهای تهران بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید