وضعیت جاده امروز 24 مهر 1401 / جاده خراز بسته شد / بارندگی در جاده اردبیل و گیلان

وضعیت جاده امروز 24 مهر 1401 / جاده خراز بسته شد / بارندگی در جاده اردبیل و گیلان

روز جدید رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فرجه اعلام کرد: محور خراز از امروز تا ساعت 12 ظهر ششم مهرماه مسدود است.

سرهنگ احمد شیرانی درباره انسداد محور خراز گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از امروز تا ساعت 12 ظهر 6 مهرماه جاده خراز به دلیل فعالیت های عمرانی مسدود شد. با بسته شدن این محور دو محور فیروزکوه و چالوس به عنوان مسیر جایگزین وجود دارد.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده ها نیز گفت: بر اساس گزارش های دریافتی هم اکنون در محور قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم. همچنین وضعیت مشابهی در محور تهران – ساوه در محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران گزارش شده که در برخی از محورها ترافیک نیمه‌تراکم است.

وی با بیان اینکه تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور به کندی و بدون ازدحام در جریان است، درباره وضعیت جوی جاده ها نیز گفت: گزارش ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل و گیلان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجهه نیز با اعلام یک شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر و اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیک جاده های کشور با این شماره تماس بگیرند. مناسب ترین زمان و بهترین مسیر سفر خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید