وضعیت وخیم 3 بازیکن مورد علاقه گل محمدی

وضعیت وخیم 3 بازیکن مورد علاقه گل محمدی

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی جزو موفق ترین تیم های لیگ برتر بود. نتیجه این اتفاق قهرمانی این تیم در لیگ برتر بود و بازیکنان جدید این تیم هم خوب کار کردند تا مدیران این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی نمره قبولی بگیرند.

یحیی گل محمدی با توجه به ضعف تیمش در خط حمله، از ابتدا قصد داشت 2 مهاجم را به خدمت بگیرد. گل محمدی قصد دارد یک مهاجم لیگ برتری و یک مهاجم خارجی به خدمت بگیرد تا تیمش در خط حمله دچار مشکل نشود.

گزینه خارجی یحیی گل محمدی برای خط حمله کاسیانو بود که باشگاه پرسپولیس مدت ها با این بازیکن و باشگاهش مذاکره کرد و در نهایت بعد از یکی دو ماه این بازیکن راهی لیگ عربستان شد. کاسیانو دیاز در 8 دیداری که در لیگ عربستان انجام داد تنها یک بار موفق به گلزنی شد و عملکرد خوبی برای تیم جدیدش نداشت.

گزینه بعدی یحیی گل محمدی گادوین منشا بود. منشا که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه خود دارد، فصل گذشته بهترین گلزن لیگ برتر بود و قرار بود تابستان به پرسپولیس برگردد. این اتفاق که به دلیل اختلافات مالی طرفین و حضور منشا در پرسپولیس رخ نداده بود، لغو شد.

ماشا برخلاف فصل قبل در مسابقات قهرمانی امسال اصلا خوب نبود و در 11 هفته ای که از قهرمانی گذشت نتوانست گلی به ثمر برساند. عملکرد منشا آنقدر ضعیف بود که حتی در آخرین دیدارهای تیمش هم روی نیمکت نشست و خبری از حضور او در ترکیب اصلی مس رفسنجان نیست.

گزینه بعدی یحیی گل محمدی سجاد شهبازاده بود که در دو فصل اخیر سرمربی پرسپولیس قصد داشت این بازیکن را به خدمت بگیرد. سجاد در دو سال گذشته در آستانه پرسپولیسی شدن بود اما در نهایت از حضور در این تیم پشیمان شد.

شهباززاده به جای پرسپولیس برای استقلال بازی کرد اما این فصل یک شکست کامل بوده و حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است. شهبازاده در چند بازی اول فصل بازیکن ثابتی بود اما عملکرد ضعیف او باعث شد تا ساپینتو او را روی نیمکت بگذارد و حتی شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن در اواسط فصل به گوش می رسد.

نکته جالب اینکه گل محمدی پس از کنار گذاشته شدن این 3 بازیکن از تیمش با لوکادیا و دیاباته موافقت کرد و این دو بازیکن تاکنون 7 گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده اند و سهم زیادی در هدایت این تیم داشته اند.

همچنین هواداران پرسپولیس که از دیدن بازی های درخشان لوکادیا خوشحال شده بودند در فضای مجازی خدا را شکر کردند که مهاجمانی مانند شهبازاده، منشا و کاسیانو به تیمشان نپیوستند و باشگاه پرسپولیس گلزن قدرتمندی مثل لوکادیا و همچنین بازیکنی با سابقه مثل دیاباته را به خدمت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید