بازیکن مورد علاقه گل محمدی استقلالی شد؟!

بازیکن مورد علاقه گل محمدی استقلالی شد؟!

تیم فوتبال استقلال به کار خود در رقابت های لیگ برتر ادامه می دهد و خبرهای زیادی از نقل و انتقالات این تیم برای فصل جاری شنیده می شود. البته چندی پیش اشاره کردیم که مذاکرات غیررسمی برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان فصل به کار خود در این باشگاه پایان می دهند آغاز شده و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت. هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

اما منطق قضیه حکم می کند تا زمانی که تکلیف آبی ها در فصل جدید مشخص نشود، اگر اقدامی در این راستا انجام شود، رسانه ای نشده و در بین کارکنان محرمانه خواهد ماند. اما در هر صورت نه فهرستی و نه نفراتی که فرهاد برای فصل آینده می خواهد، این مربی تا به امروز لیست باشگاه را ارائه نکرده است.

همه اینها در حالی است که طوفان خبری پیرامون باشگاه استقلال در چند روز اخیر شدت گرفته است، هرچند در چند روز اخیر مدیر رسانه ای باشگاه و برخی از اعضای کادر فنی این خبر را به صورت رسمی و غیررسمی تکذیب کرده و اعلام کرده اند که رقبا در تلاش برای برهم زدن تمرکز هستند. و حواس بازیکنان این اخبار و شایعات جعلی را ارائه می کنند و هدف دیگری از این ماجرا ندارند.

بر همین اساس روز گذشته برخی رسانه ها از بازگشت دو مهاجم سابق این تیم یعنی مهدی قائدی و کاوه رضایی به ایران و آبی پوشان خبر دادند. یعنی در حالی که چند روز پیش در مورد قائدی نوشتیم با توجه به رقم بالای رضایت نامه این بازیکن بعید است که او به استقلال برگردد اما از آنجایی که کاوه رضایی روزهای عادی و نه چندان خوشایند از نظر فوتبالی در اروپا دارد. . این احتمال وجود دارد که این بازیکن اگر خودش بخواهد دوباره پایش به آبی پوشان باز شود در لیست فرهاد قرار بگیرد.

نکته قابل توجه در مورد رضایی این است که دیروز یک سایت خبری معتبر این موضوع را گفته است. حالا که بحث انتقال کاوه رضایی به استقلال مطرح شده و این انتقال در حال نهایی شدن است، سرمربی این تیم در آن نقش دارد و به صراحت گفته شده که صالح در این زمینه است. مصطفوی برای ردیابی محل اختفا و شرایط شخصی رضایی مکرراً با او تماس داشت.

مصطفوی سرمربی استقلال گفته است که در این پرونده نقشی نداشته است و از آنجایی که هنوز مشخص نیست رضایی اصلا در لیست بازگشت فرهاد قرار دارد یا خیر به جز مصطفوی بقیه هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده اند. . استقلالی ها گزارش دادند که مصطفوی در یک تریبون خصوصی از این خبر گلایه کرده و گفته که این خبر صحت ندارد و عده ای فقط می خواهند از این طریق تیم و شخصیت آن را به حاشیه ببرند.

نکته جالب اینجاست که کاوه رضایی که در یکی دو فصل اخیر روزهای خوبی را در لیگ بلژیک سپری نکرده است، طبق برخی اخبار منتشر شده گل محمدی نیز یکی از گزینه های پیوستن به پرسپولیس است و باید دید تصمیمی برای بازگشت به این تیم خواهد داشت یا خیر. لیگ برتر ایران یا به ماجراجویی فوتبالی خود ادامه دهید. اروپا ادامه دارد.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید