دومین گزینه مورد علاقه یحیی گل محمدی هم نصیب پرسپولیس شد

دومین گزینه مورد علاقه یحیی گل محمدی هم نصیب پرسپولیس شد

گادوین منشا مهاجم 32 ساله نیجریه ای در سال های اخیر در تیم های پیکان، پرسپولیس، استقلال و گلگهار سیرجان سابقه حضور در فوتبال ایران را دارد و فصل گذشته بهترین سال فوتبال خود را در لیگ ایران با تیم مس رفسنجان سپری کرد. و موفق به کسب کفش طلای لیگ بیست و دوم خواهد شد. منشا که مورد اعتماد محمد ربیعی قرار گرفته بود تا پنالتی اول مس رفسنجانی باشد، فصل گذشته 14 گل به ثمر رساند و موفق شد عنوان آقای گل لیگ برتر ایران را از آن خود کند.

پس از کسب عنوان آقای گلی، قرارداد یک ساله او با مس به پایان رسید و او به یکی از سوژه های بازار نقل و انتقالات تبدیل شد. نیاز پرسپولیس به تقویت خط حمله تیمش باعث شده نام گادوین مانچا به عنوان یکی از گزینه های احتمالی مطرح شود. مدیران باشگاه مس رفسنجان که در بازار تابستانی فعال بودند، خواستار ادامه همکاری با ستاره نیجریه ای تیمشان بودند تا بتوانند خط آتشی قوی در لیگ بیست و دوم داشته باشند.

زوج برزیلی – نیجریه ای آقای گلهای در خط آتش مس رفسنجان هستند
لوسیانو پریرا، مهاجم سابق فولاد 38 ساله، یکی از خریدهای تابستانی مس رفسنجان بود. محمد ربیعی سرمربی جوان مسی نام این مهاجم فرصت طلب برزیلی را در لیست بازیکنان خود قرار داد و مدیران باشگاه موفق شدند با پریرا به توافق نهایی برسند و آقای گل لیگ هجدهم در فصل جدید لیگ برتر ایران به میدان برود. لیگ در تیم مس رفسنجان مدیران مس رفسنجان با امضای قرارداد با پریرا، قرارداد گادوین مانچا را برای تکمیل خط مهاجم خارجی تیم لیگ بیست و دوم خود تمدید کردند. مذاکرات با منشا در روزهای اول خوب پیش نرفت اما بالاخره امروز مهاجم نیجریه ای مسی از تمایل خود برای ادامه همکاری خبر داد تا قراردادش با مس رفسنجانی برای یک فصل دیگر تمدید شود. گادوین منشا که در لیگ بیست و یکم لیگ برتر ایران آقای گل شد حالا در فصل جدید به همراه لوسیانو پریرا که عنوان آقای گل لیگ هجدهم را دارد زوج خط حمله را تشکیل خواهند داد. مس رفسنجان و با توجه به توانایی هر دو مهاجم خارجی مسی، خط دفاعی حریف کار سختی مقابل شاگردان ربیعی در فصل جدید لیگ برتر دارد.

یحیی گل محمدی مورد علاقه دوم نیز از دستان پرسپولیس افتاده است/ رایزنی ها برای جذب مهاجم برزیلی ادامه دارد.

باز هم ناکامی پرسپولیس؛ پایان مذاکرات با شهباززاده و منشا!
یحیی گل محمدی همیشه در مصاحبه های خود به ضعف تیمش در خط حمله اشاره کرده و امروز در صحبت های خود تاکید کرد که پرسپولیس باید دو مهاجم به خدمت بگیرد، حضور مهاجم بومی منتفی شد، حالا پرسپولیس به دنبال خرید دو مهاجم خارجی است.

سجاد شهبازاده گزینه داخلی مد نظر باشگاه پرسپولیس بود که با مدیران باشگاه به توافق نرسید و پس از دریافت پیشنهاد از استقلال به جمع آبی پوشان بازگشت. گادوین منشا نیز گزینه خارجی مورد علاقه یحیی گل محمدی بود اما اختلافات مالی منشا و مدیران پرسپولیس باعث شد تا مهاجم نیجریه ای به پرسپولیس بازگردد و قرمزها نتوانستند مهاجم دیگری را به خدمت بگیرند.

کاسیانو دیاز تنها گزینه فعلی باشگاه پرسپولیس است که مدیران باشگاه در حال رایزنی برای جذب این مهاجم برزیلی هستند تا بتوانند نظر یحیی گل محمدی را برای تقویت خط حمله خود جلب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید