درز اطلاعات در مورد وضعیت وخیم پوتین از طریق اسرار صادر شده پنتاگون

درز اطلاعات در مورد وضعیت وخیم پوتین از طریق اسرار صادر شده پنتاگون

برخی از اسناد فاش شده از پنتاگون مدعی هستند که رئیس جمهور روسیه تحت شیمی درمانی است و ژنرال های آن کشور از این موضوع برای تغییر مسیر جنگ در اوکراین استفاده می کنند.

به گزارش دیلی میل، اسناد فاش شده پنتاگون همچنان در اخبار است و آخرین افشا شده ادعا می کند که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تحت شیمی درمانی است و مقامات ارشد نظامی از وضعیت جسمانی وی برای تغییر مسیر استفاده می کنند. جنگ در اوکراین

آخرین افشاگری‌ها در اسناد لو رفته پنتاگون، که از هفته گذشته در فضای مجازی منتشر شده، ادعا می‌کند که پوتین 70 ساله از سرطان رنج می‌برد و تحت شیمی‌درمانی است. در این اسناد جزئیات شیمی درمانی وی در 5 مارس نیز ذکر شده است.

این اسناد همچنین ادعا می کنند که به نظر می رسد مقامات کرملین از وضعیت بد جسمانی پوتین سوء استفاده می کنند.

به گفته (نام اصلاح شده)، که این اطلاعات را از یک منبع ناشناس روسی با روابط با مقامات کرملین دریافت کرده است، طبق یکی از اسناد Focus on the Southern Front، روسیه قصد دارد منابع را از شهر تاگانروگ به ماریوپول و اوکراین هدایت کند. با توجه به (نام ویرایش شده)، به نظر می رسد که نیکولای پاتروشف، مشاور امنیت ملی، و والری گراسیموف، رئیس ستاد کل ارتش روسیه، این طرح را تهیه کرده اند. بر اساس گزارش ها، گراسیموف قصد دارد به فعالیت های انحرافی خود ادامه دهد. او قول داد که عملیات نظامی به اصطلاح را تا 5 مارس نابود کند. دقیقاً زمانی که پوتین یک قرار شیمی درمانی جدید دارد و نمی تواند بر اقدامات نظامی کنترل و تأثیر بگذارد.

یک نفوذی روسی در نوامبر سال گذشته ادعا کرد که پوتین علاوه بر سرطان، به بیماری پارکینسون نیز مبتلا شده است. کریلو بودانوف، رئیس سرویس اطلاعات اوکراین، هفته‌ها بعد گفت که او معتقد است پوتین “به شدت بیمار است و خیلی زود خواهد مرد.”

دیدگاهتان را بنویسید