تل آویو از درز اطلاعات درباره یک تروریست در ایران خشمگین است

گفته می شود مقامات نظامی رژیم صهیونیستی از انتشار اطلاعات ترور نظامی ایران در آمریکا بسیار متعجب و خشمگین شده و از این اقدام به شدت نگران هستند.

خبر نگرانی و خشم مقامات تل آویو از آمریکا را یدیعوت آحارونوت، روزنامه کثیرالانتشار رژیم صهیونیستی، نیمه شب تل آویو منتشر کرد، هرچند جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

گزارش خشم و خشم مقامات صهیونیستی علیه شرکای آمریکایی خود ساعاتی پس از آن منتشر شد که روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد برخی گزارش ها حاکی از اعتراف مقامات صهیونیستی به قتل صیاد هدی توسط عوامل وی است.

نیویورک تایمز گزارش داد که اگرچه سخنگوی نفتالی بنت اظهار نظری نکرد، اما یک مقام آگاه گفت که تل آویو به واشنگتن اطلاع داده است.

سرهنگ پاسدار حسن صیاد هدی روز یکشنبه در یکی از خیابان های تهران در مقابل منزلش به ضرب گلوله آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

نیویورک تایمز به نقل از مقامات تل آویو نوشت که شهید هدی فرماندهی یک واحد مخفی علیه نیروهای اسرائیلی را بر عهده داشته است.

به گفته یک مقام اطلاعاتی آمریکا که نامش فاش نشده، اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها گفته‌اند که هدف از این کشتار هشدار دادن به ایران برای توقف عملیات گروه سری قدس سپاه پاسداران، واحد 840 بوده که علیه نیروهای اسرائیلی کار می‌کنند.

نیویورک تایمز به نقل از برخی تحلیلگران نوشت که این ادعاها برای جلوگیری از توافق آمریکا با ایران در جریان مذاکرات هسته ای و حذف سپاه از فهرست تروریست های آمریکایی مطرح شده است.

به گفته یک مقام اسرائیلی، کشتار اخیر در تهران ممکن است به مجموعه‌ای از همکاری‌هایی مرتبط باشد که صهیونیست‌ها قبلاً علیه ایران در همکاری با ایران اینترنشنال تحت حمایت عربستان سعودی اعلام کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید