وعده جذاب این بازیکن پرسپولیس پس از پیوستن به تیم ملی

وعده جذاب این بازیکن پرسپولیس پس از پیوستن به تیم ملی

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از ریاست محترم فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت مدیره تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم اتفاقات خوب و درخشانی را برای این تیم جذب کنیم. فوتبال ایران با هم بیایید درک کنیم، معتقدم فدراسیون در مسیر درستی قرار دارد و به سمت پیشرفت و پیشرفت فوتبال ادامه خواهد داد. معتقدم بیش از همه به همدلی و اتحاد با حمایت و حمایت فوتبال نیاز داریم. جامعه در این زمان .

استیلی افزود: من به عنوان یک سرباز سال ها با افتخار پیراهن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را بر تن کردم و امروز این افتخار را دارم که دوباره به عنوان سرمربی در خدمت این تیم باشم. خدمت به تیم ملی در انواع لباس ها و پست ها باعث افتخار من است، اولاً از همه بزرگان و پیشکسوتان آسوده خاطر هستم و امیدوارم در این سمت نیز تأثیرگذار و منشا خیر باشم.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: از فردا کار خود را آغاز می کنیم و معتقدیم در دو دیدار باقی مانده مرحله انتخابی باید با تمام توان ظاهر شویم. هیچ مسابقه ای برای تیم ملی فوتبال ایران تشریفاتی و بی اهمیت نیست، به خصوص با توجه به تاثیر نتایج در رده بندی و رده بندی مسابقات، تلاش می کنیم با قدرت برای دو دیدار سرنوشت ساز پیش رو آماده شویم و مسابقات را مقتدرانه به پایان برسانیم.

استیلی در پایان گفت: تیم ملی فوتبال ایران با همدلی و اتحادی که در فدراسیون می بینم، با درایت و توان کادر فنی که نتایج خوبی کسب کرده اند و البته همت و تلاش بازیکنان شایسته ای که می توانند بهترین نتایج را کسب کنیم.» جام جهانی در حال آماده شدن است و امیدوارم به حمایت و همدلی همه فوتبالدوستان، پیشکسوتان، رسانه ها و مردم عزیز و فوتبال دوست ایران افتخار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید