وعده بازیکن پرسپولیس به هواداران تیم ملی

وعده بازیکن پرسپولیس به هواداران تیم ملی

تیم جوانان ایران که در مسابقات 8 نفره بلاروس شرکت کرده بود در آخرین دیدار موفق شد میزبان را با دو گل شکست دهد و در پایان این مسابقات امیرمحمد رزاقی نیا مهاجم ایرانی تیم جوانان با زدن 3 گل به عنوان بهترین مهاجم مسابقات شناخته شد.

علیرغم اینکه در پایان این مسابقات تیم های روسیه و قزاقستان به عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند، حسین عبدی – سرمربی تیم نوجوانان ایران قول هدایت این تیم به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را داد.

برای بازی های تیم جوانان ایران در این مسابقات؛ گفت: بازی اول را با اقتدار بردیم. مقابل روسیه عالی بودیم و با وجود اینکه توانستیم تمام کارهای تاکتیکی را انجام دهیم، پیشرفت تیم در دو مرکز کمی کند شد. البته بچه ها در بازی سوم خسته شدند و هر چه فشار آوردند تاجیکستان دفاع و ضدحمله کرد. در این بازی خیلی گل نزدیم. در یک صحنه خیلی ساده که دفاع ما قصد پاس دادن یا دریبل زدن داشت، او توپ را نشان داد و 2-1 باختیم. بعد از آن گل هر چقدر فشار آوردیم نتوانستیم گل بزنیم. در چنین شرایطی فرصت ضد حمله به وجود می آید که متاسفانه به ضرر تیم ما اتفاق افتاد.

سرمربی تیم جوانان درباره شانس ایران برای صعود به جام جهانی جوانان نیز گفت: قول می دهم این تیم به جام جهانی برود. توجه داشته باشید که امروز روز ایران است. 2-0 پیروز شدیم و در شرایطی که می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، 10 نفره ماندیم.

دیدگاهتان را بنویسید