وعده جذاب گزینه خارجی یحیی برای هواداران پرسپولیس

وعده جذاب گزینه خارجی یحیی برای هواداران پرسپولیس

ولسلی ننکا مربی دروازه بان های پرسپولیس در خصوص پیوستن به این تیم گفت: از استقبال شما متشکرم. من 23 سال در قطر کار کرده ام و در تیم های باشگاهی و ملی آن کشور حضور داشته ام. وقتی باشگاه پرسپولیس از من دعوت کرد، تصمیم گرفتم چالش جدیدی را تجربه کنم. پذیرفتن این دعوت به دلیل نام و سابقه بزرگ پرسپولیس است.

وی افزود: به پیشنهاد کار در پرسپولیس علاقه زیادی داشتم و با دریافت آن بلافاصله تصمیم گرفتم به این تیم بروم. من از قبل پرسپولیس را می شناختم و دو بار در لیگ قهرمانان آسیا به این تیم باخته بودم. فصل گذشته دو بار در لیگ قهرمانان آسیا با آنها بازی کردیم. پرسپولیس را همه در آسیا می شناسند و کیفیت و قدرت این تیم را می شناسند. من دوست دارم در این تیم کار کنم.

وی در پاسخ به این سوال که از کیفیت فوتبال ایران چه می داند، افزود: برای من شور و شوق هواداران اینجا باورنکردنی است. برای من مهم است که هواداران چقدر فوتبال را دوست دارند و به افرادی که به این فوتبال می آیند احترام می گذارند. این چیزی است که در هیچ کجای دنیا نمی بینید. من اهل برزیل هستم و همه می دانیم که در برزیل همه فوتبال را دوست دارند، اما اینجا فرق می کند.

نانکا در پاسخ به این سوال که کیفیت فنی پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کند، همچنین گفت: قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم با گل محمدی صحبت کردم و گفتم برای من افتخار است که به ایران آمدم. من همچنین با پپه لوسادا صحبت کردم و به توافق رسیدیم. آمده ام تا کار تیمی خوبی انجام دهم تا نتیجه بگیرم و آینده خوبی برای پرسپولیس داشته باشم.

وی همچنین خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: آنها باید بدانند که ما اینجا هستیم تا سخت تلاش کنیم. ما مربیان حرفه ای هستیم که می خواهیم به پرسپولیس کمک کنیم و خوشحالیم که استقبال خوبی از ما کردید. این سوال همیشه در دلم خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید