وعده جذاب باشگاه پرسپولیس به هواداران; از شنبه سهام قرمز بخرید!


ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892424

علامت تجاری قرمزها از اوایل هفته آینده افتتاح می شود

هواداران می توانند از هفته آینده شانس خود را برای افزایش دارایی خود امتحان کنند یا به گروه سهامداران پرسپولیس بپیوندند. با توجه به گشایش نماد معاملاتی پرسپولیس در جلسه معاملاتی روز شنبه ششم شهریور، هواداران و سایر علاقه مندان می توانند شانس خود را از تاریخ مذکور برای خرید سهام پرسپولیس امتحان کرده و یکی از سهامداران پرافتخارترین باشگاه در ایران شوند. ایران و یا برای افزایش سهام خود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، نماد «پرسپولیس 1» مرتبط با باشگاه پرسپولیس از هفته آینده در فرابورس افتتاح می شود، بنابراین پس از عرضه سهمی که در زمستان سال گذشته انجام شد، هواداران و علاقه مندانی که می خواهند سهام پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین ها را در اختیار داشته باشند. محبوب ترین باشگاه ها و سازمان های ورزشی ایران و پربیننده ترین تیم های ورزشی قاره آسیا با ثبت سفارش خرید شانس خود را برای این منظور امتحان می کنند.
همچنین سهامداران محترم با توجه به درج اطلاعات باشگاه در سایت کدال می توانند نسبت به تعیین کارگزار نظارت اقدام نمایند.
مراحل امضای قرارداد باشگاه پرسپولیس اسفندماه سال گذشته انجام شد. بر این اساس یک میلیارد و 34 میلیون و 840 هزار و 567 سهم شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در اثر بازخرید پیشدستانه ثبت سفارش در تابلوی نارنجی بازار پایه ایران در نماد معاملاتی (پرسپولیس 1) ثبت شد. بازار سهام
سهامدارانی که قصد افزایش سهام خود را دارند یا طرفدارانی که می خواهند در بین سهامداران باشند می توانند از این فرصت استفاده کنند.
باشگاه پرسپولیس نیز در نظر دارد با تشکیل اداره امور سهامداران در روزهای اخیر ارتباط نزدیک تری با سهامداران خود برقرار کند که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.
همچنین کارشناسان بورس از هواداران فوتبال انتظار دارند با توجه به باز شدن نمادهای معاملاتی پرسپولیس و استقلال، ارزش سهام و در واقع ارزش مالی دو باشگاه را شناسایی کنند. می توان پیش بینی کرد این سوال در روزهای آینده سوژه هواداران فوتبال در شبکه های اجتماعی شود.

دیدگاهتان را بنویسید