90 میلیون تومان پیش پرداخت این خودرو را بخرید

90 میلیون تومان پیش پرداخت این خودرو را بخرید

مدیران ایران خودرو برای این طرح فروش مهلت برگزاری 10 روزه در نظر گرفته اند. چهار محصول تخصصی آب جاده در این طرح فروش عرضه می شود. آریسان دوگانه سوز، رانا پلاس، بنزینی سورن پلاس و وانت پارس با موتور XU7P چهار محصولی هستند که ایران خودرو از سبد محصولات خود حذف و در اختیار متقاضیان قرار داد.

متقاضیان برای ثبت نام در این طرح پیش فروش باید ابتدا در یکی از بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات، حساب وکالتی افتتاح کنند. افتتاح حساب وکالت توسط مشتریان در بانک های عامل از 48 الی 72 ساعت قبل از ثبت نام الزامی است. لذا مشتریان می توانند جهت افتتاح حساب وکالتنامه از تاریخ 20 لغایت 27 بهمن ماه سال جاری به سامانه اینترنتی بانک های فوق مراجعه و فرم وکالت نامه را در بانک تکمیل نمایند. ایران خودرو اعلام کرد که متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده 90 میلیون تومان نیز به حساب نمایندگی خود واریز کنند. یکی دیگر از نکات قابل توجه اعلام شده توسط ایران خودرو این است که ثبت نام کنندگان در این طرح فروش سود خواهند برد. صاحبان راه های ویژه اعلام کردند زمان تحویل خودروها از چهار ماه پس از ثبت نام تا یک سال بسته به نوع خودرو تعیین شده است. ایران خودرو اعلام کرده است که کلیه متقاضیان اعم از متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند یا بیشتر و همچنین مالکان خودروهای فرسوده به شرط داشتن شرایط می توانند در این طرح فروش ثبت نام کرده و شانس خود را برای خرید خودروهای عرضه شده امتحان کنند. البته افتتاح حساب پروکسی فقط برای متقاضیان عادی است و مادران و مالکان خودروهای دست دوم نیازی به افتتاح حساب پروکسی ندارند.

مدیران این خودروساز در مورد تعداد خودروهای عرضه شده چیزی نگفته اند اما به دلیل امکان هر سه دسته متقاضی، 50 درصد خودروهای عرضه شده مختص مادران است. 20 درصد به مالکان خودروهای اسقاط و تنها 30 درصد به متقاضیان عادی تعلق می گیرد. این تقسیم بندی در شرایطی است که نسبت متقاضیان عادی بسیار بیشتر از دو گروه مورد تقاضا است. مشتریان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir ثبت نام و در قرعه کشی شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید