فروش 35 مدل خودرو با پرداخت 100 میلیون تومان آغاز شد / طرح ویژه ایران خودرو

فروش 35 مدل خودرو با پرداخت 100 میلیون تومان آغاز شد / طرح ویژه ایران خودرو

وزارت صمت اسامی خودروهایی که از طریق پیش فروش گسترده خودرو در اختیار متقاضیان قرار می گیرد را اعلام کرد.

طبق اخبار منتشر شده در این طرح پیش فروش، به غیر از دو خودروساز بزرگ کشور، شاهد حضور خودروسازان خصوصی نیز هستیم. مدیران صامت به گونه ای برنامه ریزی کردند که علاوه بر ایران خودرو و سایپا، محصولات کرمان موتور، آرین موتور پارس، ایلیا، مدیره خودرو، فردا موتور و مکست موتور نیز در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

ایران خودرو با 13 محصول در صدر فهرست تنوع خودروهای عرضه شده در طرح فروش گسترده خودروهای صمت قرار دارد. بلوز جاده ای وانت آریسان، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک، پژو 207 با گیربکس دستی، پژو 207 تو3، دناپلاس با گیربکس دستی، تارا با گیربکس دستی، تارا با گیربکس اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز، سمند سورن پلاس بنزینی، دناپلاس با گیربکس اتوماتیک گیربکس و موتور توربوشارژ، پارس سده، پارس ELX XU7P و پارس سفارشی XU7P در اختیار خریداران قرار می گیرد. پشت سر ایران خودرو مدیران خودرو هستند. این خودروساز خصوصی هفت محصول خود را از سبد محصولات خود حذف و در این ضیافت پیش فروش خودرو معرفی کرده است. علاقه مندان به محصولات مدیریت خودرو می توانند آریزو 6 پرو اکسلنت، آریزو 5 توربو، تیگو 8 پرو مکس، ایکس 22 پرو، ایکس 55 پرو، تیگو 7 پرو اکسلنت و تیگو 8 پرو را انتخاب کنند. رتبه سوم جدول تنوع محصولات در فروش خودرو صمت متعلق به سایپا است. نارنجی‌های جاده بسته‌ای ویژه خودرویی را با عنوان شاهین و کوئیک در پشت ویترین تحویل ۵۰۰ هزار خودرو ترتیب داده‌اند.

علاوه بر شاهین با گیربکس دستی، چهار مدل کوییک شامل کوییک آر با گیربکس اتوماتیک، کوییک آر با گیربکس دستی، کوییک با گیربکس اتوماتیک و کوییک اس قابل خریداری است.

یکی دیگر از خودروسازان خصوصی کرمان موتور نیز چهار محصول خود را در معرض دید کاندیداها قرار داده است. این خودروها عبارتند از جک K7، پیکاپ T8، جک S3 و جک S5. فردا موتورز پشت کرمان موتور واقع شده است. این خودروساز خصوصی در این جشن خودرویی از دو محصول SUV خود Fmc-sx5 و Fmc-t5 به همراه محصول جدید خود MPV به نام سوما m4 رونمایی کرده است. سه برند دیگر از خودروسازان خصوصی نیز هر کدام با یک محصول به نام های آرین موتور پارس، ماکسات موتور و ایلیا حضور دارند. آرین موتور پارس لاماری ایما و ماکسات موتور و ایلیا به ترتیب تیارا و دایون Y5 را در اختیار متقاضیان قرار داده اند.

همانطور که سخنگوی صامت پیشتر اعلام کرده بود متقاضیان برای شرکت در این طرح فروش باید 100 میلیون تومان در حساب های پروکسی خود پس انداز کنند. البته مدت اجرای این طرح فروش تا پایان فروردین 1402 ادامه دارد و متقاضیان می توانند از امروز 29 اسفند ماه سال جاری تا 3 اسفند ماه مبلغ پیش پرداخت را در حساب نیابتی خود نگهداری کنند. در روزهای 5 تا 8 اسفند 1401 مشتریان می توانند مراحل ثبت نام خود را به همراه خودروی مورد نظر خود انتخاب کنند و در نهایت مراحل نوبت دهی خودروهای عرضه شده تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید