خریداران احتمالی خودرو باید زمان انتخاب، قیمت و مدل خودرو را در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه مطالعه یا اعلام کنند.

خریداران احتمالی خودرو باید زمان انتخاب، قیمت و مدل خودرو را در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه مطالعه یا اعلام کنند.

فرآیند انتخاب خودرو برای متقاضیان مرحله دوم طرح تلفیقی فروش خودروهای داخلی و مونتاژی از امروز چهارشنبه 12 خرداد آغاز و به مدت 8 روز ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده، با تکمیل رصد اطلاعات خریداران خودروهای داخلی به منظور افتتاح حساب نیابتی (واریز 100 میلیون تومان و مسدودسازی) و سپس ارسال اطلاعات از بانک ها به سامانه از امروز (3 خرداد تا 10 ژوئن)، فرآیند انتخاب خودرو در سیستم یکپارچه شروع می شود.

با توجه به این؛ تنها متقاضیان واجد شرایطی که اطلاعات آنها از سوی بانک ها به سامانه ارسال شده است می توانند در تاریخ مشخص شده با انتخاب 5 خودرو ترجیحی، لیست انتظار در سامانه esalecar.ir تشکیل دهند. زمان ثبت نام تاثیری در اولویت تحویل خودرو ندارد.

متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح تلفیقی فروش خودروهای بومی از 30 تا 29 اردیبهشت ماه فرصت افتتاح حساب نمایندگی و واریز وجه را داشتند.

عرضه 23 مدل خودرو در مرحله دوم فروش تلفیقی

سایپا دارای 11 خودرو شامل مدل کوئیک جی ایکس، کوییک اتوماتیک، ساینا اس، ساینا اس اتوماتیک، کوییک آر جی ایکس، شاهین، شاهین اتوماتیک، ساینا مدل GX، ساینا مدل GX اتوماتیک، ساینا مدل GX دوگانه سوز و اطلس پیشنهاد داده است.

در این مدت شرکت مدیریت خودرو شش خودرو شامل آریزو ۶ پرو، تیگو ۸ پرو، ایکس ۵۵ پرو، ایکس ۲۲ پرو اتوماتیک، ایکس ۲۲ پرو گیر و آریزو ۵ توربو را روانه بازار کرد.

همچنین محصولات فردا موتورز 3، فردا SX 5، فردا تی 5 و سوبا ام 4 و کرمان موتور با جک S 3، جک J 4 و KMC J 7 در فاز دوم طرح تحویل یکپارچه خودرو داخلی حضور دارند.

بر اساس این گزارش؛ ایران خودرو در این مرحله محصولی را عرضه نکرده است.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با توجه به ارائه خودروهای مونتاژ شده از خودروسازان خصوصی در طرح دوم فروش تلفیقی، بر قیمت این خودروها تاکید می کند: قیمت های اعلامی شورای رقابت ملاک حمایت از اقدامات سازمان است. و خودروسازان موظف به رعایت قیمت‌های شورای رقابت هستند

حسین فرهیدزاده افزود: خودروسازان پیش ساخته قول داده اند که این مصوبه را رعایت کنند و در صورت عدم تمکین با آنها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت برخی خودروهای مونتاژ شده هنوز مشخص نشده است، افزود: منتظر تصمیم شورای رقابت در مورد سایر خودروهای مونتاژی هستیم و اگر قیمت آنها نیز اعلام شود، ملاک عمل خواهد بود.

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خبرآنلاین مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید